رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

چنانکه پیش از این هم بارها و بارها خبررسانی شد، کلیساهای فارسی زبان در ترکیه حواشی و فجایع بسیاری چه اخلاقی و چه مالی برای اعضای خود به وجود آورده و با ایجاد فضای رعب و وحشت امکان بروز هر گونه اعتراض را گرفته اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت وضعیت نابهنجار کلیساهای ترکیه به حدی رسیده که اعضا به پلیس ترکیه شکایت کرده و شبان و مسئولین برخی از آنها حتی در  اداره پلیس هم پرونده داشته و محکوم شده اند.

یکی از اعضای فرقه مسیحیت تبشیری که در کلیساهای ترکیه فعالیت دارد ضمن اعلام این خبر در فضای مجازی نوشت شبان کلیسای ایلام در شهر وان ترکیه به خاطر شکایت های متعدد اعضای این کلیسا در ادره پلیس پرونده دارد اما همچنان به اقدامات خودسرانه مشغول است.

وی ادامه می‌دهد که این فرد مورد حمایت مسئولین بالاتر از خود بوده و هر چه که انجام می دهد با چراغ سبز این افراد است و همه اعضای کلیسای وان هم از این موضوع اطلاع دارند اما نمی توانند اعتراض کنند.


نظرات مخاطبان مربوط به کلیسای ایلام

یکی دیگر از  اعضای همین کلیسا ضمن تایید این مطلب اعلام کرده که وی و سایر اعضا چندین بار به او به خاطر رفتارهایش تذکر داده اند که به اخراجشان از کلیسا ختم شده و خود او یکی از این اخراجی ها است.

کلیسای وان سال 1990 به عنوان اولین کلیسای زیر مجموعه سازمان ایلام کار خود را در قالب کلیسای خانگی شروع کرد و فعالیت های آن از همان ابتدا با مخالفت نمایندگان مجلس ترکیه مواجه شد.

نمایی از کلیسای وان در ترکیه

کمی پس از باز شدن این کلیسا، "مصطفی بیلیجی" یکی از نمایندگان شهر وان در پارلمان از حزب عدالت و توسعه گفت: "باز شدن کلیسا های جدید آن هم در جوامع اسلامی که به عنوان آلت دست فعالیت‌های صهیونیستی دیده می شوند، بی توجهی بزرگی به شمار می‌رود."

کلیساهای فارسی زبان ترکیه اکثرا توسط سازمان ایلام ایجاد شده و زیر نظر این سازمان مسیحی که با هدف‌گزاری ترویج مسیحیت صهیونیستی بین ایرانیان تاسیس شده فعالت دارند.

سازمان ایلام سال 1988 میلادی توسط سم یقنظر پسر ست یقنظر بنیانگذار کلیسای جماعت ربانی در ایران و در پی آن سفر تعدادی دیگر از مهره های این جریان به انگلیس شکل گرفت.

بررسی ها نشان می‌دهد راهبرد اصلی که از سوی سرویس های جاسوسی غربی و در راس آن سرویس MI6 انگلیس، برای آن در نظر گرفته شده است، تضعیف و نابودی عقاید مسلمانان ایران به عنوان پایه اصلی امنیت ملی و عامل وحدت بخش ملت ایران است.

سازمان ایلام بصورتی جامع و فراگیر در تمامی حوزه های تبلیغ و تبشیر حضوری فعال دارد و هم چنین با پخش برنامه های تلویزیونی و رسانه‌ای در حال فعالیت تبلیغی و تبشیری برای ایرانیان و فارسی زبانان جهان می باشد.

در سال های اخیر این سازمان با توجه به محدود شدن فعالیت مسیحیت تبشیری در کشور استراتژی تغییر دین مسلمانان ایرانی را از راه دور دنبال کرده و از فضای مجازی برای نیل به هدف استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش سازمان تبشیری ایلام از ابتدای شروع فعالیت با کلیسای منحله و غیر قانونی جماعت ربانی ارتباط تشکیلاتی وسیعی برقرار کرده و  بر اساس قراردادهای دوطرفه، نوعی بده و بستان بین آنها برقرار بود.

کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی مسئول جذب مسلمانان به مسیحیت و آموزش های اولیه بود و ادامه روند آموزشی عضو جذب شده به سازمان ایلام واگذار شده و این سازمان علاوه بر آموزش افراد پیشنهادی کلیسا کار تجهیز کلیساهای خانگی در کشور را نیز  برعهده داشت.

همچنین بسیاری از مسئولین این کلیسای غیرقانونی به دعوت سازمان ایلام برای تدریس در کالج ایلام و حضور در همایش های غیر قانونی از کشور خارج شده بودند.

گفتنی است در پی انحلال کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی بسیاری از سران کلیسا از کشور گریخته و به سازمان ایلام پیوستند، چنانکه این سازمان به محلی برای گردهمایی این افراد قانون‌گریز تبدیل شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی