رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۱۴ ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

درآمد زایی کلیساها از تعمید آب + سند

کلیساها که این روزها بازار کسادی را پشت سر می گذراند برای درآمد زایی راه جدیدی را انتخاب کرده اند و آن گرفتن پول برای تعمید آب است که در واقع یکی از رسوم مسیحیت محسوب می شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت یکی از فعالین تبشیری در فضای مجازی ضمن اعلام این خبر نوشته امروزه در بعضی از کلیساهای دنیا شاهد این هستیم که به نام خداوند درآمد کسب می نمایند. یکی از این شیوه های کسب درآمد در این نوع کلیساها، تعمید آب افراد می باشد.

وی با بیزینسی (تجاری) خواندن کلیساها ادامه می‌دهد: در کشوری که من زندگی میکنم شرق اروپا تعمید آب را با صد دلار انجام می دهند و در جاهایی مثل آمریکا تا 2500 دلار نیز فروخته می شود .

مسیحیت صهیونیستی

پست منتشر شده در فیسبوک

بر اساس این گزارش به دنبال انتشار این مطلب برخی دیگر از اعضای فرقه مسیحیت تبشیری در این خصوص دست به افشاگری زده و مطالبی مشابه بیان کردند.

یکی از این افراد عنوان کرده که مشابه همین رفتار در کلیسای هاماربی سوئد هم انجام شده و به قول او این کلیسا از این راه دلالی می‌کند.

دیگری از کلیسای فارسی زبان کوروش یاد کرده و این کلیسا را با صفت کلیسای سیار معرفی کرده که از همین راه کسب درآمد می‌کند و ادامه می‌هد: پول تعمید می گیرند. تازه عقد مسیحی هم می کنند و پول می گیرند و برگه می دهند.

این افشاگری توسط یکی دیگر از اعضای فرقه هم تایید شده و او می نویسد: متاسفانه من دل پری از لیدر این کلیسای کوروش دارم. حداقل پنجاه نفر رو دارم که مبالغ بالای دویست یورو نفری ازشون گرفتند بعد با شیشه نوشابه خانواده تعمید دادن و مدرک براشون صادر کردند.

یکی از اعضای دیگر این فرقه از این اقدام به عنوان یک فاجعه غیر قابل توصیف یاد کرده و می نویسد: فاجعه ای که غیر قابل توصیفه. صنعتی بیلیون دلاری به اسم دین فروشی. این صنعت در میان ایرانیان در کشورهای پناهنده خیز وجود دارد که خود من در سه کشور اصلی ( مالزی ، ترکیه ، اندونزی ) بودم و شاهد این رفتار بودم.

بروز رفتاری مشابه در کلیساهای فارسی زبان آلمان نیز توسط یکی دیگر از اعضای فرقه افشا شده و او می نویسد که در آلمان و به دست فردی که بین اعضای کلیساها بت شده برای هر تعمید 50 یورو گرفته می شود.

دیگر عضو این فرقه به از دست دادن اعتماد در کلیسا به خاطر رفتارهای شبانان و معلمین آن پرداخته و تصریح کرده است که از دست دادن پول فراموش میشه، چون پول دوباره به دست میاد، ولی از دست دادن خیلی چیزها توی کلیسا فراموش نمیشه چون خیلی چیزها وقتی از دست رفت دوباره به دست نمیاد.

مسیحیت تبشیری

مسیحیت تبشیری

نظرات برخی مخاطبان در فیسبوک

حواشی مربوط به فروش تعمید و تعمید نامه حتی پای رسانه های تبشیری را به میان کشیده و آنها نیز ضمن تأیید این رفتار  از بازار خرید و فروش تعمید در کلیساهای فارسی زبان به ویژه در ترکیه سخن گفته اند.

یکی از این سایت ها مدتی قبل با انتشار خبری و به نقل از اعضای کلیساهای فارسی زبان ترکیه نوشت هستند افرادی که حاضرند برای اینکه تعمید داده شوند مبالغ هنگفت پرداخت کنند تا برگه غسل تعمید را دریافت کنند.

وی ادامه می‌دهد بسته به میزان اعتبار کلیساها، دلالان بین ۲۰۰ تا هزار لیر برای انجام و برگه غسل تعمید دریافت می‌کنند.

گفتنی است که فروش تعمید و تعمیدنامه علاوه بر کلیساهای فارسی زبان خارج کشور، در میان کلیساهای غیرقانونی داخل کشور هم وجود داشته است که با انحلال این کلیساها رسم فروش تعمیدنامه هم برافتاد.

در این خصوص می‌توان به کلیساهای غیرقانونی انجیلی عمانوئیل و جماعت ربانی اشاره کرد که به اعتراف اعضای جداشده از این کلیساها با فروش برگه تعمید و حتی گرفتن پول در ازای تعمید کسب درآمد می‌کردند.

مهرداد رأفت از مشایخ همین کلیسا به خاطر فروش تعمید نامه به گرفتن پول در ازای تعمید از کلیسا اخراج شد و جالب اینکه بلافاصله توسط کلیسای جماعت ربانی جذب و به کار گرفته شد.

در کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی نیز همین روال وجود داشت و بسیاری از اعضای این کلیسا در قبال پرداخت هزینه گزاف توسط شبانان و مسئولین این کلیسای غیرقانونی تعمید داده شده که امروزه بیشتر آنها از کشور خارج شده و در کمپ های پناهندگی سرگردان هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی