رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از اعضای کلیسای 222 اسکی شهیر ترکیه افشاگری تازه ای علیه شبان این کلیسا کرده که نشان می دهد این شبان سوءاستفاده های بسیاری از اعضا انجام داده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: حکایت این روزهای کلیساهای فارسی زبان و اختلافات میان مسئولین کلیساها با اعضا و افشاگری هایی از این افراد منتشر می‌شود نشان می‌دهد مسیحیت تبشیری اوضاع نامساعدی دارد.

برای پی بردن به این احوال کافی است تا برخی از این مطالب را مرور کرد که محتوای آنها بیان پشت پرده کلیساهای فارسی زبان است و وضعیت خراب کلیساها است

در تازه‌ ترین این افشاگری ها یکی از اعضای کلیسای اسکی شهیر در ترکیه  از شبان آنجا سخن گفته و نوشته است که او به راحتی به همه اعضا توهین میکند: به خودش اجازه به همه توهین کنه جالب اینجاست وقتی توهین میکنه ایرانی ها اون اتحاد ندارند که جلوش وایستن بگن به چه حقی توهین میکنی فقط یک خواهر عراقی جلوش وایستاد گفت نقابت خوب افتاد و شخصیت اصلیت رو شد.

 وی می‌گوید چیزهای بشرمانه بسیاری از این شبان که زیر نظر سازمان 222 کار می‌کند دیده است:  "اینقدر چیرهای شرم اور در کلیساهای ترکیه مخصوصا 222 دیدم که هر چه کلیسا زده شدم ..دزدی توهین تحقیر ..حق پناه جو ها خوردن. بدتر از همه دروغ ..شبان قشنگ راحت دروغ میگفت ..."

این فرد ادامه می‌دهد: این شبان به خودش اجازه به همه توهین کنه جالب اینجاست وقتی توهین میکنه ایرانی ها اون اتحاد ندارند که جلوش وایستن بگن به چه حقی توهین میکنی فقط یک خواهر عراقی جلوش وایستاد گفت نفابت خوب افتاد و شخصیت اصلیت رو شد .

عضو یاد شده اعتراف میکند که این شبان حتی از ده یک نیز به سود خو و برای تفریحات خانواده‌اش استفاده می‌کند و کار انقدر خراب شده که شکایت های بسیاری از او به امور پناهندگی سازمان ملل شده است.

یکی دیگر از اعضای همین کلیسا با تایید سخنان فرد یاد شده می‌نویسد: این شبانها پول شمارا میگیرند و به ریش شما میخندند. کلیسا دکانی هست بدون سرمایه گذاری با بازده بسیار زیاد شارلاتانترین مردم در جهان هستند.

بر اساس این گزارش افشاگری های پیاپی مسیحیان صهیونیست به ترکیه ختم نمی شود و حتی در آمریکا افراد وابسته به این فرقه علیه یکدیگر مطالبی را منتشر میکنند که آنها را هر چه بیشتر رسوا کرده و ماهیت حقیقی این فرقه را نشان می‌دهد.

در همین راستا یکی از اعضای سابق شبکه تبشیری سون با انتشار پستی معنادار در صفحه شخصی خود وضعیت کلیساها و شبکه های فارسی زبان را این گونه توصیف کرده است: "فلانی شعور روحانی نداره, اون یکی بد جنسه, این یکی تعلیم بلد نیست , این یکی هم که اصلا جواب تلفنمو نمیده، ببین این یکی رو چه قدر محبتش کردم و قدر ناشناسه و بی چشم و رو ,اون هم که فیلم بازی میکنه و فقط ظاهر سازی بلده"

وی همچنین جدایی دانل(میترا) از همایون شریعت پناهی و بحث ازدواج غیر قانونی اش با هرمز شریعت پناهی را به چالش کشیده و جملاتی از کتاب مقدس را منتشر کرده که در ان قید شده اگر زنی از شوهر خود جدا شود و با مردی دیگر ازدواج کند دچار زنا شده است.

گفتنی است پیش از این نیز مطالب متعددی در خصوص افشاگری های اعضای کلیسا علیه یکدیگر منتشر شده که بیشتر آنها در خصوص کلیساهای فارسی زبان ترکیه است.

مطابق با این مطالب کلیساهای فارسی زبان ترکیه که بیشتر زیر نظر ذدو سازمان صهیونیست مسیحی به نام های ایلام و 222 فعالیت دارند از اعضای خود سوء استفاده های مالی و اخلاقی بسیاری کرده اند تا جایی که این رفتارها موجب خودکشی دختری جوان و عضو این کلیساها شد.

خاطر نشان میسازد که این سوء استفاده از اعضا بیشتر از جانب شبانان و کشیشان خود خوانده کلیساهای تبشیری صورت گرفته و به خوبی گویای این است که: ماهی از سر گَنده گردد نی زدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی