رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

دیگر مصادیق این تجارتخانه‌ها آگهی‌هایی است که از سوی آنها و در قالب بروشور چاپ می‌شود مانند: ٥٠ دلار هدیه بدید سه تا انجیل دور طلا، ١٠٠ دلار مثلا هشت تا به اضافه یک دست بند فلزی ١٥٠ دلار بیست تا انجیل به اضافه پفک و آدامس و.. 

چندی قبل از پولی گفتیم و خواندید که کشیشان دروغین برای تعمید و دادن گواهی از پناهندگان می‌گیرند؛ اکنون اطلاعات جدیدی از این کلاهبرداری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد این خانه از پای بست ویران است و حکایت کلیساهای ایرانی سردراز دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: قصه فساد و کلاهبرداری از پناهنده‌ها و مراجع کنند‌گان به کلیساهای ایرانی، این روزها ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و هر روز مطالب بیشتری از کسانی که مورد کلاهبرداری قرار گرفتند منتشر می‌شود.

در همه این اخبار و مطالب یک چیز مشترک است و آن سوءاستفاده شبان و کشیش از عضو کلیسا و گرفتن پول برای انجام عملی است که در ظاهر از رسوم مسیحت است!!!

مسیحیت صهیونیستی

الیته به این کار باید فهرستی از اقدامات دیگر هم اضافه کرد که کلیساها را تبدیل به یک مکان برای تجارت کرده از جمله 1- کلاسهای اجباری برای تعلیم 2- پرداخت هزینه برای تعمید آب 3- بشارت اجباری 4- تاکید بیش از حد به ده یک 5- حضور اجباری هر یکشنبه و غیره...

دیگر مصادیق این تجارتخانه‌ها آگهی هایی است که از سوی آنها و در قالب بروشور چاپ می‌شود مانند؛ ٥٠ دلار هدیه بدید سه تا انجیل دور طلا، ١٠٠ دلار مثلا هشت تا به اضافه یک دست بند فلزی ١٥٠ دلار بیست تا انجیل به اضافه پفک و آدامس و..

نقد مسیحیت

البته به گفته یکی از همین فریب خوردگان فرقه مسیحیت صهیونیستی:

" مسایل حاشیه ای در کلیسا بخصوص کلیسای ایرانی عمیق‌تر از این حرفهاست. الان کم مونده که تبلیغات بازرگانی هم در شبکه های ماهواره ای گنجانده بشه...اما در خصوص اختلافات دیگر واقعا قلبم به درد میاد...کلیسایی با شعار رویای آشتی ولیی در عمل به بهانه روشن سازی اذهان و تعالیم صحیح مدام در نکته گیری و تمسخر دیگر کلیساهاست...کلیسای دیگری با هدف بیزنسی برگزاری سمینار و کلاسهای آموزش پرستش با شهریه ست... "

نکته این جاست که شبانان و کشیشان دروغین این فرقه برای اینکه کلاهبرداری‌ها شکلی به ظاهر قانونی هم داشته باشد، کلاس‌هایی اجباری هم برای اعضا برگزار می‌کنند که فرد موظف به شرکت در آن بوده و باید هزینه سنگینی هم بدهد.

یکی از همین شبانان در توجیه این کلاهبرداری‌ها می‌نویسد:

"بالاخره یه مسایلی هست که دوستانی که به تازگی قدم در راه میزارن باید یاد بگیرن.کلاسهای اجباری .پرداخت ده به یک .حضور اجباری هر یکشنبه . بعضی از دوستان برا سواستفاده میان و باید معلوماتشون به حدی برسه که مسولین کلیسا زیر سوال نرن"

در مقابل این ادعاها برخی از فریب خوردگان مطالبی منتشر کرده و افشاگری‌هایی انجام دادند که این اقدام موجب واکنش همین کشیشان شده و آنها سعی کردند با فرافکنی مسئله فریب اعضا را سرپوش بگذارند و آنها را متهم کنند، این واکنش نشان می‌دهد اوضاع خرابتر از آن چیزی است که در ظاهر نشان داده می‌شود.

براساس همین گزارش؛ کشیش کلیسایی که از اعضای خود کلاهبرداری کرده می‌نویسد: شما اگر مسیحی واقعی باشی اصلا نباید رو حرف شبانت حرف بزنی چه برسه به اینکه بیای پشت سر تمامی کلیساها صفحه بزاری البته من میگم دوستان در مورد مخصوصا شما یه بررسی بکنن چون خیلی مشکوک میزنین...

نقد مسیحیت

در مقابل حرف‌های این کشیش شخصی از فریب خوردگان این فرقه در فضای مجازی این مطلب را منتشر کرد: این مسائل کذب نیست و من به شخصه کشیشی رو میشناسم که برای هر تعمید٥٠ یورو دریافت میکنن و بعد تعمید نامه رو میدن . متاسفانه تعدادی از کلیساهای فارسی زبان به عنوان فیلمبرداری و پول گرم کردن آب پول دریافت میکنن، حتی دیدم که ده یک را به اجبار دریافت می‌کنند مسیح ما رو به دکان و بازار و خرید و فروش دعوت نکرد

مسیحیت صهیونیستی

در تایید این صحبت ها فردی نیز در پستی چنین نوشته است که: از این موارد زیاد دیدم. در ترکیه و اروپا کلیساهایی وجود دارند ک با مبلغی اندک تعمیدنامه می دهند و در این امر با هم رقابت هم می کنند!!!!!!

گفتنی است بسیاری از فریب خوردگان به خاطر مشکلاتی که کلیسا در زندگی آنها به وجود می‌آورد از افشاگری سرباز می‌زنند اما مطالبی مثل آنچه در بالا آمد به خوبی گویای اوضاع خراب کلیساهای ایرانی است و نشان می‌دهد آنچه در فضای مجازی منتشر می‌شود یک از ده است و وضعیت این کلیساها بسیار خرابتر از آن چیزی است که افشاگری‌های آسیب خوردگان نشان می‌دهد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی