رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

اوضاع اسفناک کلیساهای ایرانی این روزها دیگر از حد حرف و سخن گذشته و اعضای همین کلیساها مدام دسته‌گل ‌های شبانان و کشیشان دروغین در این کلیساها را رو می‌کنند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، فردی از اعضای کلیساهای ایرانی نوشته: خیلى اوضاع خرابه حداقل در کلیساهاى سازمانى ایرانى این را می‌بینم. بعد از سه سال و نیم به یکى از این کلیساها رفتم ... و در ادامه از مشاهداتش سخن گفته که بازخوانی آنها جالب است.

وی مشاهدات خود را این گونه توصیف کرده است: سعى می کنند با آهنگ هاى پرستشى مکرر و ژست دست به هوا بردن و اینکه اگر ده درصدتو بدى مانند ما پولدار میشى و چهار شنبه سورى و سفره هفت سین و فال قهوه و مجسمه بودا و زرتشت هم بد نگفته و رستممون هم کم از عیسى نداشته و مولانا هم قشنگ نوشته و خلاصه بازاری به پا کردند که نگو.

این توصیف‌ها به خوبی نمایانگر اوضاع خراب این روزهای کلیساهای فارسی زبان است، کلیساهایی که مسئولین آن فقط به پر کردن صندلی‌های خالی آنها توجه دارند و پولی که از این رهگذر از جانب سازمان‌های تبشیری صهیونیستی به آنها تعلق می‌گیرد و مباحث دیگر برای آنها در حاشیه قرار دارد.

این رفتارها اعتراض بسیاری از اعضا را برانگیخته و حتی متکلمین مسیحیت هم به سخن آمده و شیوه آنها در پر کردن صندلی های کلیسا را مورد شدید‌ترین انتقادات قرار داده‌اند.

از جمله "مک آرتور" از کشیشان پروتستانی رفتارهای کشیشان ایرانی و فضای حاکم بر کلیساهای ایرانی یعنی پخش موزیک‌های رپ به نام پرستشی در آنها، بالا و پایین پریدن‌ها و سوء استفاده از احساسات مخاطبین را برنتابیده و در یکی ازز صحبت‌های خود می‌گوید: ما به اُرگ و همهمه نیاز نداریم.

مسیحیت تبشیری

تصویر مک آرتور در حال سخنرانی

او از فریب‌های این کشیشان و سوءاستفاده مالی آنها از مردم صراحتا یاد کرده و ادامه می‌دهد: کشیش‌ها و معلمین دروغین مردم را تحمیق می‌کنند تا میلیون‌ها دلار بدهند و آنها برای خودشان هواپیما بخرند.

"مک آرتور" که دکترای الهیات دارد در این سخنرانی عبارتی تعجب برانگیز برای اعضای کلیسا استفاده کرده و می‌گوید: کلیسای عیسی مسیح از تروریست‌های روحانی پرشده که به مسیحیت اعتقادی ندارند و این به زودی روشن می‌شود.

بر اساس اخبار منتشر شده رویه‌ای که بر کلیساها حاکم است تاییدی بر این گفته "مک آرتور" است که کلیساهای ایرانی از افرادی تشکیل یافته که تنها دنبال عیاشی و ارضای هوس هستند، تا زندگی بر پایه مسیحیت راستین و آنچه در کتاب مقدسس آمده است.

اخباری که هر روز از فجایع جاری این کلیساها در فضای مجازی دست به دست می‌شود برخاسته از رفتارهای خارج از چارچوب همین کشیشان و شبانان جعلی و دروغین است که موجب سر خوردگی فرد شده و مشکلات حل ناشدنی بسیاری را برای او به وجود می‌آورد که در نهایت به خودکشی یا دیگرکُشی ختم می‌شود.

یکی از اعضای همین کلیساها با اشاره به همین مشکلات در مطلبی می‌نویسد: متاسفانه اﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻛﻠﻴﺴﺎ ﺑﺮﻭﻱ اﻧﺤﺮاﻓﺎﺕ ﺑﺴﺘﻪ ﻭﺻﺮﻓﺎ ﺗﻌﺪاﺩ اﻓﺮاﺩ ﺩﺭﻛﻠﻴﺴﺎ ﻣﻬﻢ ﺷﺪﻩ ﻧﻪ اﻳﻤﺎﻧﺪاﺭاﻥ، ﻭاﻗﻌﻲ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺗﻠﺨﻲ ﺩﺭاﻳﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺩاﺭﻡ.

فرد دیگری نیز در بیان علت این مشکل، خاطر نشان کرده است: چون هدف راضی کردن انسانهاست، به نوعی باج دادن، تا جمعیت زیاد شود، جمعیت که زیاد شد قدرت هم زیاد می شود و ثروت هم زیاد می شود و مانور می شه کرد در سیاست و اقتصاد، کم کم بر می گردیم به قرون وسطی‌...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی