رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یک کشیش کاتولیک که به فرقه‌های تبشیری نزدیک است اعتراف کرد در کلیساهای پروتستانی میزان ده یکی که می‌دهید جایگاه شما در کلیسا را مشخص می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این کشیش ضمن اعلام این مطلب افزود: در فرقه پروتستان هرکس بیشتر ده یک بدهد در کلیسا از مقام بیشتری برخورداربوده و جایگاه بالاتری دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مسئولین این کلیساها حتی به زور هم شده ده یک را از فرد می‌گیرند و اگر کسی توانیی پرداخت آن را نداشته باشد از کلیسا اخراج می‌شود.

این روند کاملا بر خلاف کتاب مقدس است و شریعتی کاملا خود ساخته افراد شیاد و کلاهبردار است و جایی در کتاب مقدس از ده یک سخنی گفته نشده است.

بر اساس این گزارش، چالش ده یک و مشکلات ناشی از آن و مطابقت نداشتن آن با کتاب مقدس بارها و بارها از طرف کشیشان و حتی عناصر وابسته به فرقه پروتستان اعلام شده اما همچنان اخذ آن حتی به زور در کلیساهای این فرقه رواج دارد.

این مسئله اعتراضات بسیاری را در پی داشته چنان که کاربری در این خصوص نوشته است: این‌ها (کشیشان) جماعت نون قرض بده به یکدیگر هستند دکان بازار راه انداختند که مفت بخورند و جفت بزنند.

یکی دیگر از اعضای فرقه در اعتراض به اخذ ده یک می‌نویسد:

اگر دست من بود به هیچ عنوان به هیچ شخصی اجازه نمی‌دادم که راه مفت خوری را پیش بگیرند!

هرگز اجازه نمی دادم که حتی یک ریال از این راه پولی بدست بیاورند شبان و خادم کلیسا و غیره...

این مطالب نشان می‌دهد ده یک نیز از رسوم خودساخته مسیحیت تبشیری است و راهی برای درآمد زایی کشیشان و شبانان خودخوانده در این فرقه که نگاهی به زندگی مرفه این افراد نیز تاییدی بر همین مطلب است.

جویس مایر، هرمز شریعت پناهی، مهیار ابراهیمیان و بسیاری دیگر تنها بخش کوچکی از این افراد را تشکیل می‌دهند که با پول‌های باد آورد‌ه‌ای که از فریب اعضای فرقه به دست آوردند برای خود زندگی مرفه تشکیل داده و همواره در مسافرت و تفریح به سر می‌برند در حالی که یک عضو عادی حتی گاه توانایی سیر کردن شکم خود را هم ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی