رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

نسبت سیاست در مسیحیت از مباحث پیچیده ای است که هنوز هم چالش مسیحیان محسوب می‌شود. در حالی که کتاب مقدس به تبعیت تشویق می‌کند اما فرقه صهونیسم مسیحی براندازی نظام‌های حاکم را تعلیم می‌دهد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت در اغتشاشات دی ماه رسانه‌های مختلف مسیحیت صهیونیستی بر اساس دستورالعمل صادر شده اتاق فکر اغتشاش در کنار رسانه‌های جریان نفاق قرار گرفته و در تخلفی آشکار از مبانی مسیحیت، اقدامات براندازانه را تعلیم و ترویج کردند.

در همین راستا شبکه های مختلف مسیحی چه آنهایی که بر روی ماهواره فعالیت دارند و چه آنهایی که به صورتی اینترنتی و خارج از ضوابط و قوانین فعالیت دارند در این مدت بی محابا شکلی سیاسی و اپوزسیون‌وار به خود گرفته و دم از ضرورت مقابله با نظام اسلامی زدند تا به گفته آنها پیشگویی‌های کتاب مقدس تحقق یابد.

این در حالی است که بیشتر کلیساهای تبشیری و رسانه‌های وابسته به اردوگاه صلیبی بارها و بارها به شکلی صریح اعلام کرده‌اند که شبکه سیاسی نیستند و جریانی سیاسی نیستند و نباید به آنها به عنوان چنین جریانی نگاه کنند.

اما واقعیت شکل دیگری داشته و در جریان فتنه 96 ماهیت سیاسی فرقه مسیحیت صهیونیستی بیش از پیش مشخص شد و معلوم شد آبشخور فکری این فرقه با سایر فرقه‌های وابسته به جریان نفاق یکی و هدف غایی آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی است ودر همین خصوص مسیحیت تبشیری تمام اهتمام خود را به تعلیم نافرمانی مدنی اختصاص داد.

البته سابقه چنین فعالیت‌های مشترک سیاسی بین فرقه‌‌‌‌های نفاق و مسیحیت تبشیری سابقه‌ای دیرینه دارد و این دو از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در یک موضع مشترک قرار گرفتند.

این رابطه در ابتدای کار خود بیشتر شامل بهره گیری مسیحیت تبشیری از منافقین بود به شکلی که این فرقه کوشید تا از اعضای سازمان افرادی را جذب  خود کند. به نظر می‌رسد با توجه به پروسه شستشوی مغزی منافقین که در داخل فرقه صورت می‌گرفت این افراد می‌توانستند پتانسل جذب در فرقه تبشیری را نیز داشته باشند.

بر همین اساس هرمز شریعت پناهی به واسطه عضویت برادر کوچکترش همراز در سازمان و اعدام او در سال 1363 نسبت به نظام کینه داشته و به محض به وجود آمدن زمینه مساعد با توجه به رخنه تفکرات انحرافی در بدنه خانواده‌اش به راحتی جذب مسیحیت تبشیری شد و به زودی تبدیل به یک مهره ارزشمند و موثر در این جریان گردید.

اسناد به جای مانده نشان می‌دهد همراز شریعت پناهی عضو جوخه ترور منافقین بوده و در حوادث سال 1360 به ویژه کشتار مردم عادی در مهر این سال حضوری فعال داشته و پاسداری به نام محمدرضا عادل نور را به شهادت رسانده است.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر شماره 1: همراز شریعت پناهی


تصاویر شماره 2و 3: اعترافات همراز شریعت پناهی از حضور در فتنه مهر 1360

وی علاوه بر این در شهادت وحید سرشار از شاخه دانش آموزی حزب جمهوری در 5 مهر 60 نقش مستقیم داشته است. در شرح شهادت این شهید آمده است: «در معاینه پارگی عمیق و وسیع در کتف و سمت راست قفسه سینه در جلو و پشت دارد که دارای حاشیه سوخته می‌باشد و در اثر اصابت مواد منفجره ایجاد شده است‌. علت مرگ اصابت مواد منفجره و اسلحه گرم تعیین و پروانه دفن صادر شد‌.»

تصویر شماره 4: کارت شناسایی شهید وحید سرشار

 

تصویر شماره 5: شهید وحید سرشار عضو حزب جمهوری(شاخه دانش آموزی)

از این خانواده بعدها فرد دیگری نیز به مهره اصلی سازمان تبدیل شد، سعید عابدینی که پیرامون وی سخن خواهیم گفت.


ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی