رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

در قسمت قبل به ارتباط فرقه مسیحیت تبشیری و جریان نفاق و خط دهی این دو فرقه در اغتشاشات اخیر اشاره شد. ادامه این یادداشت به ارتباط دو سویه این دو فرقه انحرافی در جریان حادثه کوی دانشگاه تا پایان سال 1393 اختصاص دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت با گذر زمان و با توجه به نفوذ فرهنگی مسیحیت تبشیری در داخل کشور رابطه این دو جریان شکل دیگری به خود گرفت و این‌بار منافقین بودند که از طریق مسیحیت تبشیری به دنبال پیاده کردن اهداف خود  برآمدند. چنان که اعضای این فرقه با تغییر دین و گرویدن به مسیحیت تبشیری به مجامع زیرزمینی مسیحیان تبشیری راه‌یافته و با هدایت و بعضا مدیریت آن‌ها کوشیدند تا افرادی را جذب سازمان کرده و یا از طریق این گونه جمع‌ها اهداف مورد نظر سازمان در داخل کشور را پیاده‌سازی کنند.

امکان موفقیت یا عدم موفقیت این رویکرد ابتدا سال 1378 سنجیده شد در این سال رضا اشرف پور از نزدیکان اکبر و منوچهر محمدی، که پیش از این به مسیحیت گرویده بود در حادثه کوی دانشگاه حضور یافت، اما چون نتوانست اقدامات مورد نظر سازمان را پیاده سازی کند بلافاصله از صحنه خارج شد. به این ترتیب این طرح با شکست مواجه شد.

 

تصویر شماره 7: رضا اشرف پور وسط- رسول حیدری از عناصر تبشیری و سلطنت طلب سمت راست

اما نقطه اوج همکاری این دو فرقه، به سال 1388 همزمان با فتنه بازمی‌گردد. در این زمان فعالیت های سازمان شکل واضحی به خود گرفت در کنار اقدامات سخت فعالیت نرم در براندازی هم دنبال شد. به نظر می‌رسد کلیساهای خانگی در این برهه تبدیل به  مرکزی جهت فعالیت در راستای اهداف فتنه شده بود.

بازداشت مریم جلیلی، میترا زحمتی و فرزان متین به همراه جمعی در پاکدشت که به بهانه فعالیت پرستشی دور هم جمع شده بودند و واکنش منافقین به این بازداشت نشان داد که کلیساهای خانگی مورد حمایت تبلیغاتی و رسانه ای سازمان است. چنان که پس از این بازداشت وب سایت سازمان به صورت رسمی و به عنوان اولین منبع، خبر را بازداشت این افراد را منتشر و در شبکه تلویزیونی خود برخورد با این افراد را پوشش خبری داد.

در این سال اخبار مربوط به برخورد و بازداشت کلیساهای خانگی به سرعت در وبگاه سازمان بازتاب می‌یافت. با نگاهی به آرشیو وب سایت و بررسی اخبار سال 1388 نمونه‌های فراوانی از انتشار اخبار برخورد با عناصر تبشیری به چشم می آید که همه نشان دهنده اهمیت کلیساهای خانگی در پیش‌برد اهداف جریان‌های معاند(مسیحیت صهیونیستی و منافقین) است.

تصویر شماره 8: گردهم‌آیی کشیشان کلیساهای انجیلی در حمایت از منافقین

پس از شکست فتنه سران این دو فرقه به خوبی پی بردند که دیگر امکان فعالیت چندانی در کشور نخواهند داشت بنابراین کوشیدند تا با راه اندازی فضای بین المللی با عنوان نقض حقوق بشر در ایران و برداشتن برچسب تروریست از روی سازمان،  اهداف مشترک خود را دنبال کنند.

با چنین رویکردی در سال 1393 همایشی با عنوان همبستگی بین مذاهب و مسئله حقوق بشر با حضور جمعی از کشیشان کلیسای پرسبیترین و منافقین در کلیسای پرسبیترین ایالت ویرجینیا برگزار کردند.

مدیریت این برنامه بر عهده کشیش کریس لوکر کشیش ارشد کلیسای پرسبیترین در آناندیل بود. تاکید کریس لوکر بر تمرکز روی شباهت‌ها تا تفاوت‌ها نشان دهنده اتحاد استراتژیک دو فرقه در مقابله با نظام بود. در انگلستان نیز نظیر همین نشست در آذرماه با حضور نمایندگان پارلمان انگلستان و چند اسقف با ماهیت حمایت از منافقین برگزار شد.

 

تصویر شماره9: شرکت کنندگان کنفرانس پارلمانی در حمایت از منافقین


مطالعه بیشتر:

رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی