رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

پیوستن امید آهنگر و همسرش (نوشین حسین خانی) به شبکه "من و تو" نشان داد شبکه های تبشیری محلی برای ترانسفر بازیگر به شبکه های فارسی زبان هستند.

انجمن رهپویان هدایت: بررسی‌ها نشان می‌دهد امید آهنگر دهه 80 به همراه همسرش از راه یونان به هلند وارد شده و مدتی تحت شرایطی نامناسب در کمپ‌های پناهندگی به سر برده است تا اینکه از طریق عناصر تبشیری جذب  شبکه "ست سون پارس" شده و همکاری خود را با این رسانه تبشیری اغاز کرد.

وی نویسندگی، کارگردانی و تدوین چند پروژه سینمایی را برای این شبکه مسیحی برعهده گرفت و همسرش نیز به عنوان بازیگر در این پروژه‌ها کنار مهره‌های فرقه مسیحیت صهیونیستی به بازی پرداخت.

مسیحیت تبشیری

این نخستین بار نیست که جریان تبشیر به تربیت نیرو برای شبکه های فارسی زبان مبادرت می‌ورزد پیش از این نیز یکی از مهر‌ه‌های فعال کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی بعد از آنکه متواری شد به شبکه مروج فساد و فحشا یعنی شبکه "جم" پیوست.

در یک مورد دیگر، همسر یکی از اعضای کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی برای تست خوانندگی بازهم در شبکه من و تو حاضر شد. این فرد که به مانند بسیاری از اعضای دیگر با هدف رسیدن به آزادی‌های بی‌قید و بند به این فرقه پیوسته بود و هیچ پایبندی به دین مسیحیت نداشت، به شکلی زننده در برنامه‌ها حضور پیدا می‌کرد که حتی موجب اعتراض سایر اعضای فرقه شد.

مسیحیت صهیونیستی

از دیگر افراد فرقه مسیحیت صهیونیستی و فعال در ترویج مسیحیت تبشیری که با زنجیره اشاعه فحشا نیز همکاری دارد، باید از "هانی واشیان" کارگردان برنامه های تبشیری نام برد که به عناوین مختلف از شبکه "ست‌سون‌پارس" پخش می‌شود. او علاوه بر داشتن دوستان معلوم ‌الحال فیس‌بوکی، با برنامه "بفرمائید شام" شبکه بهایی "من ‌و‌ تو" و بنگاه سخن پراکنی "بی‌بی‌سی فارسی " نیز همکاری دارد.

این در حالی است که برنامه پیش‌گفته در ردیف برنامه‌های مبتذل و ترویج‌دهنده فساد شناخته شده و این‌جا است که به راحتی می‌توان دم خروس را پیدا کرد.


خبر مرتبط:

پخش فیلم بازیگر پناهنده از شبکه مسیحی



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی