رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت:

یوشع بن نون یکی از شخصیت‌های کتاب مقدس است که دو روایت متفاوت و کاملا متضاد درباره وی نقل شده است. از سویی در عهد عتیق ایشان جانشین حضرت موسی (ع) و کسی است که قوم بنی اسرائیل را از رود اردن عبور داد. بنا بر روایت همین کتاب هنگامی که جناب موسی برای گرفتن ده فرمان از کوه بالا می‌رود یوشع نیز در قسمتی از مسیر او را همراهی می‌کند. به غیر از موسی، یوشع تنها فردی از قوم اسراییل بود که اجازه نزدیک شدن به کوه را پیدا کرد. به طور کل به گفته کتاب مقدس زندگی وی خالی از لکه و بی عیب بود.

حال به گزارشی دیگر نگاه کنید که از همین شخصیت در کتاب مقدس ارائه شده است. بر این اساس وی پنج جنگ داشته است که در  این جنگ‌ها به فرمان خداوند هر صاحب حیاتی از انسان گرفته تا چهارپایان و بهایم را از دم شمشیر گذراند. حتی در حمله به شهر عای وی 12هزار مرد و زن را کشت. در واقع چهره یوشع به یکباره از فردی پاک و منزه به یک عامل نسل کشی تنزل پیدا می‌کند و این یعنی گزارشی متضاد از یک شخص واحد در کتابی که به ادعای مبشرینش کتابی الهی است.!!؟

بی دلیل نیست که برخی از اندیشمندان مسیحی  حتی مشاور پاپ در امور ادیانی، این بخش‌ها را از کتاب مقدس نمی‌دانند و معتقدند که چنین گزار‌ش‌هایی بعدها به بدنه کتاب مقدس افزوده شده است.

نقد مسیحیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی