رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه دی ۵ ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵ ب.ظ

عرفان های کاذب مروجان اعمال شنیع و شیطانی


در سال ۱۹۸۷ میلادی برای اولین بار عمل خلاف عفت و خانواده سوز همجنس‌گرایی به‌طور کامل از فهرست اختلال‌های روانی خارج شد! بعد از آن در سال ۱۹۹۲، سازمان بهداشت جهانی! در طرحی ضد انسانی و شیطانی همجنس‌گرایی را از مرجع بیماری‌شناسی خود خارج نمود؛ که البته این طرح حتی مخالف کتاب راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روانی بود که به عنوان مرجع از آن استفاده می بردند.

 

اما این عمل شیطانی که در سطح جوامع غربی پدیدار شده و از آن به عنوان یک رفتار عادی یاد شده بود به مرور نیاز به گسترش و تسری داشت. حال باید نقش عرفان های کاذب و سرکرده های فرقه های به ظاهر معنوی را در این جریان جستجو نمود. عادی سازی و پاکسازی این عمل شنیع، ضد دین و بنیان سوز در فرقه های انحرافی ظهور و بروز زیادی دارد که به چند نمونه اشاره می کنیم:

 

اوشو یکی از موسسان فرقه انحرافی می گوید: «همجنس‌گرایی را مسئله نکنید. هیچ‌ چیزِ اشتباهی در آن نیست. زن و مرد هرگز دوستان خوبی نیستند و نخواهند بود. عشاق دوستان خوبی نیستند، ولی می‌توانند دشمن هم باشند ولی مردان با مردان و زنان با زنان بهتر می‌توانند دوستی کنند. رابطه‌ی مرد با مرد بسیار راحت‌تر و قابل فهم‌تر است تا رابطه‌ی زن و مرد. ازدواج دو زن با یکدیگر یا دو مرد با یکدیگر با وجودی که غیرعلمی است ولی قابل‌قبول است و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.»(1)

 

فرقه شیطان‌گرائی آنتوان لاوی دیدگاهی ماده‌باورانه دارد و وجود موجودات فراطبیعی، دوگانگی جسم و روح و زندگی پس از مرگ را رد می‌کند. شیطان در این فرقه به عنوان نماد امیال نفسانی است و یکی از اهداف شیطان گرایی مقابله با ادیان الهی و ابراهیمی است. در این فضا میل های نفسانی و باطل ردّ نمی شوند بلکه تأیید و ارزشمند تلقی می شوند و از این روی همجنس گرایی در فرقه های شیطانی امری مهم قلمداد می شود.

 

دالایی لاما رهبر بودائیان تبت و مروج عرفان های کاذب که در کشور ما نیز افرادی همچون کتایون ریاحی دنباله رو آن هستند از حامیان همجنس گرایی می باشد. دالایی لاما در اظهاراتی به اعلام حمایت از ازدواج همجنس گرایان پرداخته و گفت؛ عمل جنسی تا زمانی که متکی بر اتفاق نظر باشد بدون مشکل است!

 

در مطلبی از روزنامه دیلی تلگراف، دالایی لاما در جریان سفر آمریکا به اظهارنظر درباره مساله پرمناقشه ازدواج همجنس گرایان پرداخت. وی در مصاحبه‌ای گفت: مساله ازدواج همجنس گرایان در نهایت باید یک مساله شخصی باشد. وی در اظهاراتی که از طریق اینترنت در برنامه معروف "لری کینگ"، مطرح کرد، گفت: اگر دو نفر احساس کنند رابطه میان آنها عملی‌تر است و هر دو طرف کاملاً با آن موافق باشند، این رابطه مشکلی ندارد.»(2)

 

پائولو کوئلیو نیز در زندگی نامه خود می نویسد که در نوجوانی احساس می کردم شاید همجنس باز باشم.(3) چهره های مشهور دیگری هم خود را همجنس گرا معرفی کرده اند یا از همجنس گراها حمایت کرده اند.

 

حمایت فرقه ها از همجنس گرائی عوامل متعددی دارد که یکی از این علل، جذب افراد همجنس گرا و دیگری جذب حمایت جریان سرمایه داری از فرقه هاست. باید توجه نمود که چرا فردی مانند دالایی لاما اظهارات این چنینی حقوق بشر پسند، جایزه صلح نوبل دریافت کرده است!

 

وجه مشترک فرقه های انحرافی در غیر الهی بودن است و همجنس گراها نیز این وجه غیر الهی را دارند و این مخرج مشترک، باعث نزدیکی و ارتباط بینشان می شود. همجنس گرائی مخالف ذائقه و فطرت بشر است و لذا مشاهده می شود که اکثریت مردم مخالف همجنس گرائی هستند.

 

 

در ادیان ابراهیمی این کار، امری مذموم و شیطانی تلقی می شود و عنوان لواط بر آن اطلاق می شود. در قرآن کریم به این امر زشت، اشاره شده که باعث نزول عذاب الهی می شود: «أَئِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ وَتَقْطَعُونَ السَّبِیلَ وَتَأْتُونَ فِی نَادِیکُمُ الْمُنْکَرَ(عنکبوت/29) آیا شما به شهوترانی با مردان خلوت کرده و راه (فطرت زناشویی) را قطع می‌کنید و در مجامع خود (بی هیچ خجلت) به کار قبیح می‌پردازید؟!»

 

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: «کسی که با پسری جمع شود، روز قیامت جنب وارد محشر می‌شود و آب دنیا او را پاک نمی‌کند و خشم خدا بر او است و او را لعنت فرموده، دوزخ را برایش آماده می‌فرماید و بد جایگاهی است. سپس فرمود هرگاه کسی لواط کند، عرش خدا بلرزه درآید و خداوند او را لعنت و غضب فرموده و جهنم را برایش آماده می‌فرماید و ملوط (مفعول) را در کنار جهنم نگه می‌دارند تا خلایق از حساب فارغ شوند، پس او را در جهنم می‌اندازند و در طبقات دوزخ همیشه معذب خواهد بود.»(4)

 

پی‌نوشت:
(1).
 گزیده‌ای از فصل همجنس‌گرایی از کتاب انسان (the book of man) نوشته‌ی اشو منتشر شده در سال ۲۰۰۵ توسط انتشارات پنگوئن در لندن.
(2).
 خبرگزاری جمهور نیوز، کدخبر 47160
(3).
 آریاس خوآن، زندگی من پائولوکوئلیو، ص21.
(4).
 مرحوم کلینی، الکافی، ص 544


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی