رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۱ ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بیماران طعمه مبلغان فرقه مسیحیت تبشیری

عضویابان و مبلغان فرقه مسیحیت صهیونیستی هیچ پایبندی به اصول اخلاقی ندارند و زمانی که یک مریض با درد بیماری دست به گریبان است، او را به پذیرفتن این فرقه دعوت می‌کنند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، افراد پرخطری که با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی روبرو هستند، به احتمال زیاد مورد طمع عضویابان فرقه‌ها قرار خواهند گرفت.

بیماران نیز از جمله گروه‌هایی هستند که سران فرقه‌ها ادعای شفای‌شان را مطرح و از این طریق آن‌ها را به عضویت در فرقه دعوت می‌کنند.

اما قصه پرغصه آن‌که برخی فرقه‌ها مانند: "مسیحیت تبشیری" از نام دین برای توجیه ادعاهای بی‌اساس خود استفاده کرده که مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به این فرقه، با القای دینی بودن این کانال‌ها گام‌های زیادی را در این راه برداشته‌اند.

از این‌رو برخی افراد با تصور دینی بودن، با این شبکه‌ها تماس گرفته و سفره دل خود را پیش "مجریان نامحرم" گشوده و با کمال تأسف خصوصی‌ترین مشکلات خود را با آن‌ها و دیگران در میان می‌گذارند.

یکی در رابطه با اجاره بهای منزل خود می‌گوید و دیگری از روابط خلاف عرف خود در گذشته لب به اعتراف می‌گشاید و مستأجری با نام بردن از نام موجر خود، از اجاره بهای منزل زبان به شکایت می‌گشاید.

اگر از سواد رسانه‌ای پایین، اطلاع‌رسانی کم، جنبه‌های روان‌شناختی تماس گیرندگان و مؤلفه‌های این چنینی صرف نظر کنیم، به عامل مؤثر دیگری برخورد می‌شود که می‌توان از آن با عنوان "پنهان‌کاری، فریب‌کاری و موجه‌نمایی" مبلغان مسیحیت صهیونیستی یاد کرد.

در یک مورد در برنامه "امید جاودانِ شبکه مسیحی محبت"، بیننده‌ای تماس گرفته و پس از بیان بیماری مادرش از مجریان درخواست دعا داشت که مجری در بین دعا، به او القا می‌کند که باید مادرش را به مسیحیت دعوت تا شفا دریافت کند.

پرواضح است با القائاتی که صورت گرفته، این بیمار در صورتی که با اراده خداوند و تلاش پزشکان بهبودی یابد، آن را به مسیح ربط می‌دهد و در صورت شفا نیافتن نیز علت آن را در روی نیاوردن به مسیحیت می‌داند و در هر دو حالت، این فرد در نظر مبلغان مسیحی، بازیچه‌ای بیش نیست.

یک عضو سابق کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران نیز در فضای مجازی به روی دیگر این داستان پرداخته و ماجرای شفا یافتن مادر یکی از اعضای کلیسا با توسل به ائمه را بیان کرده که البته به مذاق مسئول کلیسا خوش نیامده است.

وی نوشته پس از یک مراسم کلیسایی، شیخ کلیسا به نام"س.ش" با خانمی صحیت می‌کرده که مادرش از یک بیماری سخت شفا یافته بود.

 این عضو هیئت مشایخ کلیسای عمانوئیل با استفاده از شیوه فریب‌کاری مبلغان مسیحی به او گفته بود: "دخترم احتمالا خیالاتی شدید. برو امشب برای مادرت دعا کن و شفای حقیقی او را از خداوند بطلب. اون خواهر گفت آقای کشیش هزار تا آزمایش دادیم و مادرم کاملا بهبود پیدا کرده. کشیش گفت دخترم برو دعا کن و سعی کن این ماجرا را برای کسی تعریف نکنی."

با وجود آن‌که شیخ کلیسا تقاضای دیدار با فرد شفایافته را می‌کند، اما هفته بعد از ورود این دختر و مادرش به کلیسا جلوگیری به‌عمل می‌آورند تا مبادا پنهان‌کاری‌های آنان برای اعضا آشکار شود.

بر اساس این گزارش، ادعای شفای بیماران یکی از راه‌های فریب دادن افراد و تشویق آن‌ها برای پیوستن به فرقه مسیحیت تبشیری است؛ همچنان‌که این موضوع در شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی و کلیساهای وابسته به این فرقه به فراوانی مشاهده می‌شود.

این عقیده میسیونرهای مسیحی نیز نباید از خاطر برود که "هر جا بشر باشد، مریض هم وجود دارد و مریض نیاز به طبیب دارد و هر جا طبیب باشد، فرصتی برای تبشیر وجود دارد."

در همین راستا، میسونرهای مسیحی که به ایران وارد می‌شدند، نیز با احداث درمانگاه‌ پوششی مناسب و مردم‌پسند برای جذب افراد به فرقه مسیحیت تبشیری مهیا می‌کردند.

فعالیت‌های پزشکی میسیونرهای آمریکایی در ایران/ارومیه

فعالیت‌های پزشکی میسیونرهای آمریکایی در ایران/تهران

گفتنی است، مجریان مسیحی با تأسی از شگردهای فرقه‌ای، گذشته‌ای تاریک از خود ارائه می‌دهند که خود یا یکی از نزدیکان‌شان از بیماری شفا یافته‌اند، در حالی‌که گذشته و حال‌شان با آن‌چه ادعا می‌کنند کاملا متفاوت بوده و برای رد ادعاهایشان کافی است به بیماران و مشکلات متعدد در اطراف‌ خودشان، نیم‌نگاهی انداخته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

گزارشی زیبا و مستند و در عین حال تأسف برانگیز.
لطفا به گروه های پرخطر اطلاع رسانی بیشتری کنید.
اجرکم علی الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی