رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
کشورهای غربی برای منافع مالی و سیاسی خود در کشورهای اسلامی جنگ به راه انداخته و از طرفی کاشت و قاچاق مواد مخدر را در افغانستان پشتیبانی می‌کنند و در مقابل، برای پذیرش پناهندگی و نجات معتادان از چنگال اعتیاد، افراد آسیب‌دیده را به "مسیحی شدن" سوق می‌دهند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، اعمال تبعیض و فشار هر روز علیه پناهجویان بیشتر می‌شود. آن‌گونه که خبرگزاری‌های بین‌المللی و تارنماهای مسیحی اعلام کرده‌اند، اتحادیه پلیس آلمان خواستار جداسازی و دسته‌بندی زندانیان بر اساس عقاید دینی‌شان شده است.

البته پرواضح است که چنین درخواست‌هایی با هدف زیر فشار قرار دادن مسلمانان صورت می‌گیرد. همچنان‌که پیش از این نیز بارها مواردی از این قبیل محدودیت‌ها، اعمال شده و این روند همچنان ادامه دارد.

در همین دور جدید مهاجرت آوارگان برای فرار از جنگ‌های نیابتی غرب آسیا بود که شرط پذیرش پناهندگی در کشورهای مسیحی، تغییر دین پناهجویان از اسلام به مسیحیت اعلام شد و عملا دور تا دور مرزهای خود، دیوار بلند غیرقابل عبوری برای مسلمانان کشیدند.

حالا موقع پرسش از سران کشورهای مسیحی فرا رسیده که مگر کدامین کشورها جنگ‌های خانمان‌سوز را به ملت‌های غرب آسیا و آفریقا تحمیل کرده‌اند که اکنون برای پذیرش آوارگان‌شان، شرط و شروط سنگین برقرار می‌کنید؟

مگر نه اینکه دست‌های آشکار و پنهان کشورهایی مانند: آمریکا،‌ انگلیس،‌ فرانسه، ‌آلمان و ... در همه آشوب‌ها و ناآرامی‌های کشورهای اسلامی نمایان شده و هم‌اینک می‌توان مدعی شد کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که به نقش این کشورها در جنگ‌افروزی پی نبرده باشد.

به بیان دیگر در بازی خطرناکی که کشورهای فرامنطقه‌ای برای کشورهای اسلامی طراحی کرده‌اند، مسلمان به دست مسلمان با هزینه خودشان کشته خواهد شد و از سوی دیگر آنها جنگ رسانه‌ای و روانی عظیمی را برای معرفی اسلام به‌عنوان دین خشونت راه انداخته‌اند.

در این توطئه پیچیده، کشورهای اسلامی درگیر مسائل جنگ با خود شده و قضیه حساس فلسطین به فراموشی سپرده می‌شود، و شرکت‌های چندملیتی اسلحه‌سازی در آمریکا و غرب نیز سلاح خود را به گروهک‌های تروریستی و کشورهای حامی آنها خواهند فروخت.

پس از آنکه عده زیادی از ملت این کشورها آواره دریا و بیابان شدند، اگر به سلامت از موانع سخت عبور کرده و به مرز کشورهای اروپایی برسند، همان راه‌اندازان و حامیان جنگ‌های داخلی در کشورهای اسلامی، از پذیرش آنها سر باز زده و "مسیحی شدن" را شرط قبولی پناهندگی بی‌پناهان معرفی می‌کنند.

چنین توطئه‌ای اما ملایم‌تر و بدون به‌کارگیری اسلحه در قضیه کاشت و قاچاق مواد مخدر نیز مشاهده می‌شود. کشت مواد مخدر در افغانستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد افیونی، در سیزده سال گذشته از زمان حضور آمریکا در این کشور- افزایش یافته است.

آمریکایی‌ها سود کلان و سرشاری را از طریق توسعه کاشت مواد مخدر در افغانستان نصیب خود کرده‌اند. اظهارات مقامات آمریکایی در این زمینه می‌تواند قدری تامل‌برانگیز باشد.

"کاندولیزا رایس" وزیر خارجه اسبق آمریکا زمانی که مجلس سنای آن کشور بودجه سال 2006 میلادی برای افغانستان را تصویب نمیکرد در آن مجلس گفت:"درآمد آمریکا از مواد مخدر افغانستان ده برابر بیشتر از مخارج نظامیان آنان در این کشور است."

در این توطئه پیچیده نرم، نیز وقتی افرادی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردند، سازمان‌های به ظاهر اجتماعی با عناوینی مانند: "معتادان گمنام(NA)" و دیگر موسسات مشابه تشکیل شده و با عوض کردن چهره، خود را ناجی معتادان و فرشته نجات آنها می‌دانند.

جالب آنکه در آن سازمان‌ها و نهادها نیز توطئه تغییر دین مردم به فرقه مسیحیت صهیونیستی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، مراحلی که اصطلاحا برای ترک اعتیاد در انجمن معتادان گمنام پیش‌بینی شده، دقیقا فرد را در مسیر مسیحی شدن قرار خواهد داد.

در مقطعی فرقه غیرقانونی جماعت ربانی-که مرکز اصلی آن در آمریکا قرار دارد- نیز با تشکیل کمیته‌ای با عنوان "کمیته نجات معتادین" در تشکیلات خود، معتادان را به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی دعوت می‌کردند.

اضافه می‌شود، منافعی که برای کارتل‌های مواد مخدر و سرویس‌های جاسوسی غربی وجود دارد، اراده را از آنها برای مبارزه با منشا تولید مواد مخدر گرفته است.

وقتی در کشور افغانستان، کشاورزان به علت فقر و از سویی پشتیبانی کشورهای غربی و مرتجع منطقه، به کاشت مواد مخدر تشویق می‌شوند، مشخص است که افراد زیادی گرفتار آن خواهند شد.

از این‌رو راه مقابله با پدیده شوم اعتیاد، مبارزه با منبع تولید بوده و نه ترویج کاشت و مصرف مواد مخدر و سپس راه‌اندازی موسساتی به نام ترک اعتیاد و در زیر پوشش آن، دعوت کردن معتادان به تغییر دین؛ همان روش غلطی که امروزه توسط کشورهای غربی انجام می‌گیرد.

خاطرنشان می‌کند، جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد، در سازمان ملل به علت برخورد با قاچاقچیان محکوم می‌شود(!) و این در حالی است که کشورمان تاکنون ده‌ها هزار شهید و جانباز برای جلوگیری از ترانزیت آن به کشورهای اروپایی، تقدیم کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی