رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

سه تبعه آذربایجانی که چندی پیش به جرم مدیریت کلیسای خانگی بازداشت و متاسفانه پس از چندی آزاد شدند در گفتگویی با CBN ادعاهای کذبی علیه کشور مطرح کردند که بازخوانی یک سناریوی تکراری است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سه تبعه آذربایجانی به نام های الدار قربان‌اوف، فرهاد نسیب‌اف و یوسف فرهاد‌اف با هدف فعالیت‌های تبشیری و با هدایت کلیسای کلام زندگی باکو در پوشش توریست از طریق مرز زمینی آستارا وارد کشور شده و در چند کلیسای خانگی حضور پیدا کردند که بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

پس از بازداشت سه تبعه مزبور، سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف خارج کشور به فضاسازی رسانه‌ای دست زدند. آنها ابتدا اعلام کردند که این سه تن برای شرکت در یک مراسم جشن و میهمانی از سوی دوستانشان به ایران دعوت شده بودند و با این سناریو پردازی و دروغ‌پراکنی سعی در تخطئه موضوع اصلی یعنی انگیزه سفر این سه به تهران را داشتند.

این رسانه‌ها روزهای اول در اخبار خود مدام یادآور می‌شدند که افراد مذکور با هدف شرکت در یک عروسی به تهران آمده و هیچ جرمی را مرتکب نشده اند، اما چند روز بعد با حذف لفظ مراسم عروسی نوشتند که سه تبعه آذربایجانی برای شرکت در یک مراسم به ایران آمده‌اند.

پس از گذشت مدتی، رسانه‌های مختلف سرانجام به هدف اصلی مسافرت و حضور این سه نفر در کشور اعتراف کرده و نوشتند که الدار قربان‌اوف، یوسف فرهاداف و بهرام نسیب‌اف برای شبانی یک کلیسای خانگی به تهران آمده ‌بودند.

اعتراف به حضور سه تبعه آذربایجانی برای مدیریت کلیساهای خانگی در رسانه‌ تبشیری

به رغم این اعتراف اما باز هم این رسانه ها هیچ گاه ماهیت اصلی کلیسای سازمان دهنده این سفر را افشا نکرده و از صحبت و خبررسانی پیرامون آن سرباز زدند.

کلیسای کلام زندگی در آغوش اسرائیل/  فعالیت بدون مجوز در آذربایجان

بررسی‌های انجمن رهپویان هدایت نشان می‌دهد که این سه نفر در کشور آذربایجان تحت امر کلیسای کلام زندگی فعالیت دارند که یکی از زیر مجموعه های موسسه بین المللی WOL  مستقر در شهر اوپسالای سوئد است. این موسسه با هدف جذب مسلمانان به مسیحیت تاسیس شده و مسئولیت اصلی آن با شخصی به نام یواخیم لوگویست است.

تصویر یواخیم لوگویست، مسئول اصلی کلیسای کلام زندگی در سوئد

شعبه کلیسای کلام زندگی باکو سال 1994 به صورت غیرقانونی توسط کشیشی سوئدی به نام ماتسیان راه‌اندازی شده که این اقدام مخالفت دولت آذربایجان را به همراه داشته و بارها وی را به دادگاه احضار و سرانجام به خاطر فعالیت های تبشیری به عنوان عنصری نامطلوب از کشور اخراج می‌کنند.

پس از آن راسیم خلیل‌اف مسئول بعدی کلیسا که به دستور کلیسای اصلی در سوئد به ریاست کلیسا برگزیده شده بود، دیداری با نمایندگان مجالس آمریکا ترتیب داده و در بازگشت به آذربایجان با استفاده از فشارهای خارجی درخواست مجوز می‌کند که باز هم دولت آذربایجان مخالفت کرده و تنها اجازه می‌دهد که این کلیسا روزهای یکشنبه آن هم در یک سالن مشخص شده برنامه خود را اجرا کند.

گفتنی است راسیم خلیل اف که در اوپسالا تحصیل می­کرد در سال 2000 به سمت کشیش کلیسا منصوب شده است. وی به همراه تنی چند از دیگر مدیران کلیسا در سفری به سوئد ضمن بازدید از پارلمان این کشور با نمایندگان حزب دموکرات مجلس این کشور دیدار داشتند.

دیدار اعضای کلیسای کلام زندگی باکو و نمایندگان حزب دموکرات سوئد

به گزارش رهپویان هدایت کلیسای کلام زندگی باکو به دلیل مبانی اعتقادی و ایدئولوژیک آشکارا به حمایت از صهیونیسم و اسرائیل می پردازد تا جایی که با نصب پرچم این رژیم در کنار پرچم آذربایجان جشن سال نوی یهودی را به طور رسمی در این کلیسا برگزار می‌کنند.

استفاده از پرچم رژیم صهیونیستی در کنار پرچم رسمی جمهوری آذربایجان/ الدار قربان اف

برگزاری تورهای متعدد توسط این کلیسا در سرزمین های اشغالی، بازدید از نخستین مجلس اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی و نگارش مطالبی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیست نیز نشان دهنده پرورش این کلیسا در آغوش این رژیم است.

حضور اعضای کلیسای کلام زندگی باکو در سرزمین‌های اشغالی

تأسیس کلیسای خانگی هدف اصلی مسافرت به ایران

سران کلیسای کلمه زندگی با هدف تأسیس و راه اندازی شعبه‌ای از این کلیسا در ایران و در جهت توسعه  مسیحیت صهیونیستی به عوامل خود در آذربایجان دستور می‌دهند که با انجام سفرهای متعدد شرایط این موضوع را بررسی کرده تا شرایط لازم را برای فعالیت های تبشیری در جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند. هدف از این اقدام گسترش نفوذ مسیحیت تبشیری و به تبع آن رژیم صهیونیستی در بدنه  جامعه بود.

متناسب با این دستور تشکیلاتی سران کلیسا با پوشش درمان و معالجه به شهرهای تبریز و آستارا سفر کرده و با برخی عوامل داخلی خود دیدار کرده‌اند. چنان که گفته شد این دیدارها با هدف گسترش فعالیت‌های تبشیری در کشور بوده است.

پس از این سفر،  الدار قربان‌اف با هزینه سران کلیسا در سوئد به همراه یوسف و بهرام  به ایران سفر می‌کند تا شبکه کلیساهای خانگی را گسترش داده و زمینه برای تأسیس شعبه‌ای از کلیسای کلام زندگی در کشور را فراهم کنند که هنگام حضور در یکی از کلیساهای خانگی بازداشت می‌شوند.

سیاه نمایی گسترده علیه نظام جمهموری اسلامی ایران

در پی بازداشت این سه نفر، رسانه‌های اردوگاه صلیبی چه فارسی زبان و غیر آن سیاه نمایی گسترده‌ای در پیش گرفته و با سرپوش گذاشتن به ماهیت اصلی این سفر، ایجاد فشار بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار دادند.

این فضاسازی حتی پس از آزادی همچنان ادامه داشته است. چنان که سه تبعه آذربایجانی پس از آزادی بلافاصله گفتگویی با شبکه CBN آمریکا ترتیب داده و جوسازی رسانه‌­ای ضد ایران به راه انداختند.

در این گفتگو آنها ضمن اعتراف به سرعت عمل نیروهای امنیتی کشور به کنترل و نظارت کامل آن‌ها بر فعالیت فرقه‌های انحرافی نیز اذعان کرده‌اند.

از سویی با کتمان حقیقت، سناریویی از پیش تعیین شده درباره زندان و سلول انفرادی و .. را مطرح کردند که پیش از این توسط سعید عابدینی مجرم امنیتی - اخلاقی بارها و بارها مطرح شده بود.

این در حالی است که به اذعان رسانه های بین المللی سه فرد بازداشت شده از حق داشتن وکیل محروم نبوده و بارها با خانواده‌هایشان مکالمه تلفنی داشته و اعضای خانواده از حال این افراد با خبر بوده‌اند.

در صورت صحت، این موضوع در زمان بازداشت سه تبعه آذربایجانی در سایت های مختلف منتشر می‌شد، بنابراین مطرح نشدن این ادعا‌ها در میان اخبار مربوط به زمان بازداشت این افراد نشان دهنده کذب بودن آن است.

در پایان یادآوری نکاتی چند خالی از فایده نخواهد بود و آن اینکه اگر چه اقدام دستگاه قضایی در مبارزه و مقابله با هجمه‌های گوناگون سیاسی، امنیتی، فرهنگی از جمله فعالیت های تبشیری قابل تقدیر و تشکر است؛ اما به جهت بازدارندگی و تکرار نشدن جرایمی مشابه از سوی اتباع دیگر کشورها در ایران وضع احکام متناسب با جرم در این خصوص، ضروری به نظر می رسد. 

باید در نظر داشت در دین مبین اسلام اگر برای برخی جرایم احکام خاصی در نظر گرفته شده، علاوه بر جنبه خصوصی جرم جنبه ی عمومی آن نیز مطرح است و هدف از طرح و وضع آن توسط قانونگذار جلوگیری از تکرار آن و پاک کردن جامعه از جرم‌هایی است که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد.

+از شرکت در میهمانی تا اعتراف به مدیریت کلیسای خانگی(1)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی