رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۲۸ ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

فاجعه اخلاقی در کلیسای فارسی زبان ترکیه+ سند

یکی از فعالین جریان تبشیر به تازگی از  وقوع یک رسوایی اخلاقی در کلیسایی فارسی زبان در کشور ترکیه خبر داد است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت به گفته این فعال تبشیری در این رسوایی خانم جوانی از سوی یکی از شبانان کلیسا مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته و سپس دچار ضربه روحی شده که تا مرز خودکشی هم پیش‌رفته است.

وی در این خصوص می‌نویسد: «امروز بدترین روز زندگی من بود، خداوند در کتاب مقدس فرموده: در روزهای آخر یک نفر پیدا نخواهد شد که وارد ملکوت خداوند شود. ای خادم ریاکار ، که در خانه خدا خدمت می کنی، باید با دل این دختر ایماندار بازی کنی، عشق بورزی وووو . بعد بگی چون باید بروم پیش خدا من نباید با تو ازدواح کنم، ولی بلدی همه کارها رو انجام بدی.»

این فعال تبشیری ادامه میدهد: «چرا با دل این خواهر بازی کردی، بعد جا نماز آب می کشی، اگر بداد این دختر نرسیده بودم الان خودکشی کرده بودن، ای خادم کلیسا خجالت بکش، شرم داشته باش...»

مسیحیت صهیونیستی

تصویر پست منتشر شده در فیسبوک

او در تشریح این حادثه می‌نویسد: «در ترکیه کشیشی با یک خواهر روابط جنسی داشتند، زمانی که سواستفاده کرده بود، و هفته بعد یکشنبه انگار نه انگار که ارتباط داشته و از کلام خدا سخن می گفته، گناه نکنید، زنا نکنید، ولی خودش زنا کار بوده...»

وی سپس بخشی از صحبت های قربانی این حادثه شوم را بیان کرده است: «یعنی خدا اینها رو میبخشه که اینطور دل می‌شکنند تو کلیسا پیغام میدن، که اگر کسی قصد خدمت و شبانی داره نمیتونه با زن مطلقه ازدواج کرد ، یک جای دیگه هم میگن هر کس این کار رو کنه طبق کلام عمل نکرده و وارد ملکوت آسمان نمیشه.. خدا بیرحم نیست چون شاید یک ایماندار واقعی کنار من بود، این همه بلا سرم نمیومد. پس تو ایمان هم هر کس به فکر خودشه ولی عدالت خدا اینگونه نیست.»

بر اساس این گزارش فعالیت کلیساهای فارسی زبان در کشور ترکیه تبدیل به یکی از معضلات این کشور شده و هر چند وقت یکبار خبری از رسوایی های این کلیساها در فضای مجازی پخش می‌شود.

بررسی های خبرنگار انجمن رهپویان هدایت نشان می‌دهد این کلیساها توسط افرادی اداره می‌شود که هیچ گونه آشنایی با مسیحیت ندارند و تنها با حمایت برخی افراد معلوم الحال و شبکه های مسیحی در رأس امور کلیسایی قرار گرفته اند.

این مسئله موجب شده تا بسیاری از ایرانیانی که به دنبال اخذ پناهندگی به کشور ترکیه وارد می‌شوند توسط این افراد در دام گرفتار شده و بعضا همچون قربانی مزبور مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند که برخی از آنها در قبال این سوء استفاده سکوت کرده و برای اینکه از کلیسا اخراج نشوند سخنی به زبان نمی‌آورند.

سابقه چنین مباحثی در میان کلیساهای پروتستانی ایرانی پیش از این نیز وجود داشته و قربانیان بسیاری از این صحبت کرده‌اند که توسط کشیش یا خادم و شبان کلیسای خود فریب خورده اند و پس از آنکه مورد سوء استفاده قرار گرفتند از کلیسا طرد و حتی اخراج شده‌اند.

مسیحیت تبشیری

نظرات مخاطبان برای پست منتشر شده

یکی از این افراد که پیش از این در یکی از کلیساهای تبشیری عضویت داشته است و اکنون خود را متعهد به افشای حقایق ناگفته از درون کلیساها می داند، اعلام کرده که هیئت مشایخ یکی از این کلیساها، آن را به یک کاباره و کلوپ فساد جنسی، تبدیل کرده بودند تا بتواند افراد بیشتری را به دام بیندازند.

گفتنی است وقوع این دست معظلات اخلاقی در کلیساهای فارسی زبان فرقه پروتستان تا بدانجا گسترش داشته که حتی فریاد برخی سران این فرقه را نیز  بلند کرده است و آنها بارها به رواج چنین بی‌اخلاقی ها در کلیسا اعتراض کرده اند.


اخبار مرتبط:

فساد در کلیسا دادِ مجری صهیونیستی را در آورد

فساد اخلاقی نهادینه شده در کلیساهای پروتستانی ایران

قطره ای از اقیانوس فساد اخلاقی سعید عابدینی
خاطره ادوارد هوسپیان از سقوط اخلاقی در بین اعضای کلیسا
جولان بی‌بندوباری در فرقه مسیحیت صهیونیستی+سند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی