مارکسیست های درویش پیشه
فرقه های صوفیه در عصر حاضر به بستری مساعد برای فعالیت های سیاسی افراد معاند مبدل شده است. امروزه شاهد آن هستیم که حتی افرادی با گرایشات مارکسیستی به کسوت درویشی درآمده و از حمایت های سران فرقه نیز بی نصیب نمی مانند.
فرقه های صوفیه در عصر حاضر به بستری مساعد برای فعالیت های سیاسی افراد معاند مبدل شده است. امروزه شاهد آن هستیم که حتی افرادی با گرایشات مارکسیستی به کسوت درویشی درآمده و از حمایت های سران فرقه نیز بی نصیب نمی مانند.
بافته ها و ساخته های انحرافی سردمداران بهائیت به حدی است که امروزه حتی بی بند و بار ترین مردمان جهان نیز نمی توانند گفته های آنان را قبول کنند. عدم تحریم ازدواج با محارم از جمله همین انحرافات می باشد که حتی بدترین نوع اوباش نیز حاضر نیستند چنین فعل ننگینی را انجام دهند. این در حالی است که سردمداران بهائیت هیچ ممانعتی از چنین کاری در گفته ها و نوشته هایشان ندارند.
با شدت گرفتن وخامت بیماری نور علی تابنده قطب کهنسال فرقه نمعت الهیه، آتش جانشینی قطب فرقه روز به روز شعله ور می شود و دامان فرقه به شدت سوزانده است.
شدت بغض و کینه ی رهبران بهائیت (به ویژه نسبت به ملت مسلمان ایران و علمای بزرگ آن) در حدی است که آثار آن را (به صورت اهانت و فحاشی به ساحت شخصیتها و ملت ها) به روشنی می توان در کتب و نشریات متعلق به این فرقه ردیابی و مشاهده کرد.
بسیاری از سران صوفیه که خود را هم شان حق پنداشته و مریدانی گرد خویش جمع کرده اند دور از نظر نیست که از مصادیق طاغوت محسوب گردند. مدعیانی که سد راه عوام شدند و آنان را به ستایش و بندگی خود دعوت کردند، همانانی که برای خویش مقاماتی فوق الهی قائل شدند و از حد و مرز خویش فراتر رفته، حدود الهی را زیر پا گذاشتند.
با گسترش فرهنگ شیعه و ترویج سبک زندگی اسلامی در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی و غیره در کشور ایران، فرقه مسیحیت تبشیری دچار تلاطم و آشفتگی مضاعف می شود. بامشاهده یک پیشرفت علمی، فرهنگی و یا یک حرکت مفید و موثر درانقلاب اسلامی، رسانه های تبشیری شروع به هشدارهای واهی نموده و به دروغ و سیاه نمایی از کاه کوه می سازند.
فرقه گرایی و خشونت دو جزو جدا نشدنی از یکدیگر هستند که در دنیای امروز نتایج آن به وضوح دیده میشود. این در حالی است که اکثر این فرقه ها با شعار دوری از خشونت کار میکنند اما در عمل چیز دیگری را به اعضا آموزش میدهند.
در زمان قیمومیت انگلیس بر فلسطین بهایی های زیادی در دو منطقه عکا و حیفا مستقر می شوند. از این روی با کمک انگلیس بیت العدل اعظم را در حیفا تاسیس می کنند. عبد البهاء تاکید داشت که یهود باید در ارض مقدس تجمع کرده و عزت یابد.