رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۱۱ ۱۴۰۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

آزادی مذهبی پوشالی در آمریکا


آمریکا ازنظر مدعیان حقوق بشر به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور دنیا برای آزادی مذهبی در جهان شناخته می‌شود. مدعیان دروغین حقوق بشر بر این باور اشتباه هستند که آزادی مذهبی واقعی در این کشور به‌خوبی پیاده‌سازی شده است. اما حقایق به‌دست‌آمده از نشریات معتبر جوامع مسیحی، وضعیت باورهای دینی و اعتقادی جامعه امروز آمریکا را کاملاً برخلاف آنچه میز خطابه‌های مجامع بین‌المللی مطرح می‌شود، روایت می‌کند


نظرسنجی‌ها و تحقیقات جامه شناسی صورت گرفته توسط مؤسسات مردم اعتماد مردم آمریکا، نشان می‌دهد مسیر دین‌داری و آزادی مذهبی در سراشیبی افول قرارگرفته و توان کاهش دادن شدت و سرعت آن را هم ازدست‌داده‌اند.به نقل از روزنامه کریستین تودی، نتایج تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد سه‌چهارم مردم آمریکا به‌صراحت اعلام کرده‌اند کشور در یک مسیر اشتباه حرکت می‌کند و اکثریت دین‌داران مسیحی و غیر مسیحی آمریکایی به این حقیقت تلخ اعتراف کردند.

 

طبق نظرسنجی‌های به‌عمل‌آمده در سال 2022 آمریکایی‌های مذهبی نسبت به سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در تمام زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی و بالأخص آزادی مذهبی، دیدگاه مثبتی ندارند. تنها در میان مسیحیان اوانجلیستی آمریکایی بیش از 93 درصد از وضعیت آزادی مذهبی کشور ناراضی هستند.

 

در مقابل این جامعه آماری، امروز تنها اقلیتی از مردم به این مسئله پایبند هستند که در سال 1950 خداوند این سرزمین را به‌عنوان سرزمین موعود مسیحیان قرار داده است. طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده اکثر این اقلیت خوش‌بین، افرادی هستند که هیچ مدرک و تحصیلات دانشگاهی و تحقیقاتی ندارند.

 

بسیاری مرم آمریکا اعم از سیاه‌وسفید پوست، این ادعای سرزمین موعود مسیحیان را درگذشته قبول داشتند اما امروز اعتراف می‌کنند که این باور اشتباه براثر تبلیغات و محتوای رسانه‌های مطرح آمریکا مانند فاکس نیوز در ذهن آنان تثبیت‌شده بود و امروز وضعیت روحی و روانی مردم آمریکا به‌قدری آشفته شده است که حاضرند برای نجات خودشان به راه‌های مختلف خشونت‌آمیز متوسل شوند و چگونه در این بحران‌های فراگیر می‌توان از زادی مذهبی صحبت کرد.

 

بنابراین، دولتمردان آمریکایی و مجامع بین‌المللی همسو با اهداف خصمانه آنان، با کتمان عمدی این حقایق تلخ جوامع مسیحی، امروز به دنبال نسخه‌پیچی‌های مغرضانه با موضوع آزادی مذهبی و حقوق بشر برای سایر کشورهای جهان هستند. اما شواهد و مصادیق عینی این‌گونه نشان می‌دهد که هیمنه و قدرت آنان از درون در حال ریزش سریع و شدید قرارگرفته است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی