رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

آنقدر سیل خرافات در کشور حجیم شده و گسترش یافته است که هرآنچه درباره این موضوع هشدار داده شود و نسبت به عواقب خطرناک آن تذکر داده شود باز هم کم است.

فضای قبول خرافات در جامعه به حدی رسیده است که صفحات بی شمار فالگیری و سحر وطلسم هر آنچه می خواهند می گویند و هر آنچه می خواهند نسخه می پیچند و در مقابل این نوع رواج انحراف ممانعتی به عمل نمی آید و روشنگری و آگاهی بخشی صورت نمی پذیرد.

به این چند بند تبلیغی در صفحات فال گیری و رواج طلسمات توجه کنید که فقط بخشی از ادعاهای یک صفحه فالگیری است و آن هم بخشی از ادعاهای موجود در این صفحه است نه تمامی آن، که اگر بنا بود تمام ادعاهای این صفحه در این نوشتار می آمد چندین برابر آنچه به عنوان نمونه آمده است در این مقال جای می گرفت:

جذب جنس مخالف، جذب جمیع خلایق، عزت و احترام نزد بزرگان، بزرگی در نزد حاکمان و قاضیان، عزیز شدن در تمامی جمع ها، افزایش رزق و روزی، افزایش مشتری، فروش فوری اجناس، جذب مشتری در امورات بنگاهی خرید و فروش، پیروزی در معاملات، هیبت و قدرت، شانس و ثروت، رسیدن به مشاغل خاص، پیشرفت و ترقی در کارها، عزیز شدن در محل کار، بسته شدن زبان صاحبان کار بر روی شما، پیشنهاد شغل های مناسب برای شما، زبانبند جمیع خلایق، دفع دشمنان، شکست دشمنان در برابر شما، پیروزی در کارهای شخصی و احساسی، زبانبند امورات دادگاهی، تحصین عظیم در برابر جمیع سحر و جادو ها، دفع اجنه و شیاطین از شما، دفع جن عاشق و تابع و قرین از شما، دفع چشم زخم و حسد، بازشدن بستگی های زندگی شما، رفع نحوست شما و کارهایتان، خارج شدن نیروهای بد از جسد شما، رسیدن به اهداف خودتان، برآورده شدن حاجات شما، پیشی گرفتن از دیگران در تمامی مراحل زندگیتان، فروش بسیار زیاد، فروش فوری اجناس، پیروزی در معاملات، ثروت و شانس، هیبت و قدرت، جاه و مال و مقام و...

اینگونه ادعاها که در زمینه امورات خانوادگی و مسائل همسران و ازدواج و... نیز بسیار بیشتر است در فضای اینترنت با آزادی عمل کامل در حال نابود کردن اخلاق، انحراف و رواج خرفات هستند.

ایجاد فضایی خرافاتی در جامعه ایرانی مطلب مهمی است که دیر یا زود بخاطر آلوده شدن سطوح خانواده با زندگی اجنه رخ خواهد داد. دعا نویسان و جادوگران جای پزشک های متخصص و روانشناسان متخصص را گرفته، نظر متخصصان دینی و علما کمتر مورد قبول واقع شده و علوم غریبه روز به روز بیشتر می شود.

مردم ایران اسلامی به طور معمول برای هر موضوعی که اطلاعی از آن نداشتند با اهل فن سخن می گفتند و بزرگترهای فامیل در گذشته های نچندان دور مورد رجوع مردم بودند، با متخصصان و روحانیون و اهل دین مشورت می نمودند و در محضر حکما و پزشکان بودند.

حال چرا حاضرند میلیون ها تومان هزینه چند خط و نسخه ای مجهول کنند و نه تنها از آن نتیجه ای نبینند بلکه در آینده زندگی خود را در مسیر اختلاط با اجنه پیش ببرند.

اکنون نیز مشاهده می شود که طلسمات و نسخ مجهول و مشکل دار فراوانی در ظروف سفره هفت سین به وضوح نمایان است و خرید و فروش ظروف سفره هفت سین محلی خوبی برای حضور نسخه های رمالی و جادوگری در منازل مردم است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی