رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: رضا صفا که سال ها است مشغول خوش خدمتی به صهیونیسم بین الملل است،گویا کوچک ترین اطلاعی از وضعیت اقلیت های دینی ایران ندارد و از روی کینه و غرض، چنین ادعایی را مطرح کرده است.

وی در دروغ پراکنی های خود مدعی شد، مسلمانان در کشورهای غربی با آزادی زندگی می کنند. اگر وی اندکی از وضع کشورهای غربی اطلاع داشت، می دانست که مسلمانان با شدیدترین تضییقات و محدودیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ... روبرو هستند.

حجاب که از ضرورت های اساسی اعتقاد به دین مبین اسلام محسوب می شود، مورد تعرض کشورهای غربی قرار می گیرد.در این کشورها، مسلمانان با حجاب را از تحصیل و شغل محروم می کنند و در مواردی مورد حمله عناصر افراطی قرار می گیرند.

این ادعاهای واهی در حالی مطرح می شودکه به گواهی خود اقلیت های دینی، ایران آزادترین کشور برای فعالیت اقلیت های دینی است و آنها از زندگی در کنار دیگر هموطنان ایرانی خود بسیار اظهار رضایت دارند.

به عنوان نمونه، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، بارها بر آزادی مسیحیان و دیگر اقلیت های دینی کشور تاکید کرده است.

چندی پیش بت کلیا، با انتقاد شدید از کسانی که مدعی نقض حقوق اقلیت های دینی در ایران شده بودند، گفته بود، غربی‌ها در مورد اقلیت‌های دینی ایران دچار توهم هستند.

وی با نکوهش این ادعای مغرضانه، خواهان کمک به اقلیت های دینی در عراق و سوریه مقابل تروریست های تکفیری داعش شد. 
نماینده آشوریان گفت: غربی ها در مورد مسائل حقوق بشر در ایران، بیش از 35 سال است که خود را به خواب زده اند و دچار توهم هستند. 
این عضو فراکسیون حقوق بشرمجلس شورای اسلامی با بی نظیر دانستن آزادی اقلیت های دینی در ایران افزود: غربی ها می توانند به ایران آمده و از کلیلسای ارامنه، آتشکده زرتشتیان یا حتی کنیسه یهودیان بازدید داشته باشند.

 آنها که برای تامین امنیت مراکز دینی خود ناچار به استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات هستند، می‌توانند مشاهده کنند، اماکن مذهبی ایران چگونه در آزادی کامل و سلامت می توانند مراسم دینی را به جای آورند. 
وی تصریح کرد: ایرانیان در طول تاریخ همواره بدون هرگونه خط کشی متداول در دیگر کشورها در کنار یکدیگرهمزیستی مسالمت آمیز داشته اند و سند این سخن را با شهدایی که اقلیت های مذهبی در سال های جنگ تحمیلی به کشور تقدیم کردند می توان مشاهده کرد. 
بت کلیا عنوان کرد: مراسم های مذهبی اقلیت های دینی در کمال آرامش و بدون هیچ گونه دلهره ای به خوبی انجام می‌شود و حتی دولت جمهوری اسلامی، بودجه های حمایتی برای اماکن مذهبی اقلیت ها ارائه می کند که نمونه آن را در کشورهای دیگر کمتر می توان مشاهده کرد.

وی در تکمیل سخنان خود ضمن اشاره به جشنواره بین المللی ارامنه که چندی پیش با حضور نمایندگان چندین کشور در ارومیه آغاز شده بود، گفت: اقلیت های مذهبی علاوه بر آزادی مراسم دینی، از آزادی فعالیت های اجتماعی هم برخوردارند و در همین راستا مسابقات ورزش ویژه آنها نیز برگزار می شود. 
عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، در ادامه با انتقاد از گزارش وزارت خارجه آمریکا که مدعی نقض حقوق اقلیت های مذهبی در ایران شده است، اظهار داشت: اینها هیچ مستندی برای ادعای خود ندارند و نمی‌دانم این عدم آزادی بیان که مدعیان حقوق بشر می فرمایند کجاست!؟ 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خواهان حمایت از اقلیت های مذهبی در خاورمیانه شد و گفت: غربی ها چندسال قبل در جریان کشتار  80نفر از آشوریان عراق که برای یک مراسم عروسی در کلیسا دور هم جمع شده بودند، تنها نظاره گر کشته شدن انسان های بی گناه بودند و امروز نیز همانند دیروز در مقابل فاجعه انسانی که با ظهور تروریسم تکفیری ها در عراق شکل گرفته ، سکوت کرده اند. 
بت کلیا خاطر نشان کرد: داعش چندین نفر از مردم آشوری عراق را کشته و ده ها هزار نفر را آواره کرده است اما هیچ کشوری برای حمایت از آنها کاری انجام نداده است و تنها جمهوری اسلامی بوده که از آنها حمایت کرده است و نخستین محموله امدادی ایران برای آنها وارد خاک عراق شده است. 
وی تصریح کرد: در سوریه مسیحیان به شدت زیر فشار هستند و تروریست ها ابایی از قتل و سربریدن مسیحیان ندارند، آنها اگر واقعا نگران اقلیت های قومی در ایران هستند، بهتر بود پیش از اینها اقدامی در حمایت از آنها انجام می دادند. 
رضا صفا، در ادامه مهمل گویی های خود، هم نوا با اربابان صهیونیست خود، ایران را کشوری تروریست و هم پایه کره شمالی خواند!!

وی که به علت عدم استقبال ایرانی ها از شبکه صهیونیستی نجات، به شدت عصبانی شده است، گفت ایرانی ها لعنت شده اند و آنها می خواهند جنگ را در سراسر دنیا گسترش دهند.

این کشیش خودخوانده در ادامه با ترسیم چهره ای سیاه از وضعیت ایرانی ها مدعی شد، آنها فاحشه شده اند، اعتیاد به مواد مخدر زیاد شده است و با جسارت تمام گفت ایرانی ها را هیچ جا راه نمی دهند!!

وی گفت: مردم آزادی و شادی ندارند و پارازیت روی ماهواره انداخته می شود. گویا وی اصلا نمی داند، اولین فیلتر کنندگان شبکه های ماهواره ای فرانسه و اسپانیا و حتی خود کشور آمریکا بوده است.

مهره جریان صهیونیسم مسیحی، که اصلا به گفته های خود فکر نمی کند و در برخی موارد با بی اطلاعی تمام اظهار نظر می کند، مدعی شد،کردها در زمان صدام آزادی داشتند. این در حالی است که تنها در قضیه انفال، تعداد زیادی از مردم کرد عراق توسط رژیم جنایت پیشه صدام قتل عام شدند.

در ادامه این بی سواد فرقه مسیحیت صهیونیستی گفت:در ایران هیچ کس حق تجارت ندارد. حال گفته وی به استناد چه مورد و چه قانون و بر چه اساس گفته می شود، معلوم نیست.

گفتنی است در سلسله توهین های این دلقک جریان مسیحیت، ایرانی های مقیم آمریکا نیز در امان نبودند و مدعی شد آنها نیز افسرده هستند!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

سلام - وبلاگ خوبی داری

دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

http://www.vatanrank.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی