رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت: برخی از پناهجویانی که در کمپ های کشورهای غربی سکونت دارند برای دریافت مجوز سکونت در آن کشورها حتی حاضر می شوند که بگویند از دین اسلام دست کشیده و مسیحی شده اند.

غرب که سال ها با این پدیده مواجه است معمولا به این اظهارات مبنی بر تغییر دین اهمیت نمی دهند چرا که می دانند این افراد هیچ تعلقی به هیچ مذهبی ندارند و افراد بی قید و بندی هستند.

این گونه افراد به جای اینکه مایه مباهات غرب و مسیحیان باشند باعث سرافکندگی هستند و افکار عمومی دنیا معمولا به این نکته یقین دارند که افرادی که از اسلام به مسیحیت تغییر دین می دهد بیشتر به عنوان افراد بی دین دیده می شوند و هیچ یک از پیامبران برای اینها اهمیت ندارد.

از سوی دیگر افرادی که از مسیحیت به دین اسلام مشرف می شوند با مطالعه و تطبیق ادیان و آگاهی کامل مسلمان می شوند و این برای غرب سنگین است.

برای تبلیغ سوء علیه چنین روندی، باید در فرافکنی های رسانه ای، مدونای غرب که ستاره موسیقی پاپ نامیده می شوند به ازدواج دائم یک پسر مسلمان در بیاید تا شائبه تغییر دین مدونا در افکار عمومی جهان مطرح شود.

البته غرب تنها به این مسائل اکتفا نکرده و از کسانی که از اسلام به مسیحیت گرایش پیدا می کنند تحقیقات صوری انجام داده می شود تا عنوان شود که «اکثریت مسلمانانی که در این نظرسنجی شرکت داشته اند  اظهار کرده اند که ارتباطشان با " الله " بر مبنای ترس و انجام وظیفه بوده است.»

گزارش «کریستین تو دی» این راهبرد غرب با دین اسلام را تکمیل می کند که بنویسد: «نظرسنجی انجام شده بر روی یکصد نفر از افرادی که پیش از این مسلمان بوده و سپس به مسیحیت روی می آورند ... اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی- که بر طبق ادعای خودشان از کل 40% مسلمانان معمولی، 40 % به اسم مسلمان و 20% باقی مانده مسلمانان افراطی بوده اند- اظهار داشته اند که ارتباطشان با " الله " بر مبنای ترس و انجام وظیفه بوده است.55% از پرسش شوندگان گفته اند که از دیدشان، اسلام حاوی مسایل اولیه شامل نظام فرهنگی در برابر یک سیستم مذهبی است.»

این گزارش سراسر خیالی در ادامه می افزاید: «حدود سه چهارم از پرسش شوندگان در خصوص برترین واژه توصیف خدای مسیحیت از لغت "محبت" استفاده میکنند و حدود 25% از واژه بخشش. در این میان به نظر واژه " محبت " حتی در زمان آغاز پروتستانیسم نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. بیش از هشت دهم افراد از " محبت " مسیحیان به عنوان یک عامل اصلی در صحبتهایشان استفاده میکردند و شش دهم آنان از آن به عنوان تنها عامل سخن میگفتند. حدود 30% از مصاحبه شوندگان علت گرایشاتشان را در نا امیدی از اسلام اظهارداشتند، در حالیکه 25% از آنان ادعای انتخاب شدن توسط مسیح توسط رویا و یا حضور واقعی مسیح و رویت او داشتند.»

البته برای افکار عمومی جهان این نوع گزارشات و نظرسنجی های دروغین تازگی ندارد و این گونه جنگ رسانه ای را از شگردهای دنیای غرب را تنها برای پوشش نهادن به ضعف های مذهبی و مغلوب شدن آنان در برابر عظمت اسلام ارزیابی می کنند.

دین اسلام از سال ها پیش و با انقلاب اطلاعاتی در کل دنیا و به ویژه غرب، دل آنانی که کمی باانصاف با مسائل برخورد می کنند ربوده است و غرب حالا با وضعیتی مواجه شده که سالانه تغییر دین هزاران نفر از مسیحیان را به دین اسلام شاهد باشد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی