رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

در پی انتشار اخباری درباره خودکشی نسیم نجفی اقدم و معرفی او به عنوان یک فرد راوان‌پریش از سوی محافل بهائی یکی از دوستان نزدیک او  ضمن رد این اتهام‌ها این دختر را قربانی فرقه ضاله بهائیت خواند.


به گزارش انجمن رهپویان هدایت وی ضمن انتشار متنی نوشت:  من یکی از دوستان نسیم اقدم دختر معروف که وی را به راحتی به قتل رساندن و با جلوه های از اینکه او خودکشی کرده است و دست به جنایت زده ماجرای بی عدالتی را برای دخترک مظلوم رقم زدند.

هنوز بعد از شنیدن این خبر در شوک هستم چون نسیم دختری دوست داشتنی و با دشتن استعداد های فراوانی از افسردگی در ایران که به واسطه ی تشکیلاتی به نام بهائیت بر وی حاصل شده بود رویای از خارج ایران  در سر داشت .

آری تا به امروز قصد سخن گفتن و یا اینکه مطلبی را بنویسم برای دوست عزیزم نسیم اقدم نداشتم ولی با خواندن اخباری به دروغ در خصوص نسیم منتشر شده  تا وی را محکوم جلوه دهند مرا آزار می‌دهد من با نسیم سالیان زیادی است که دوست بوده وحال بر خود وظیفه می‌دانم تا از مظلومیت او بگوییم .

نسیم در ایران از فشارها و دستورهایی که به او داده می‌شد همیشه انتقاد داشت که بعد از مدتی با من صمیمی شد زمانی پیش می‌آمد با هم در دل می‌کردیم. او در یک خانواده بهائی زندگی می‌کرد و از فشارهایی که در بهائیت به آنها در ایران تحمیل می‌شد همیشه ناراحت بود از کلاسهای اجباری و اینکه می‌گفت دستور داده اند که باید تبلیغ کنیم و این چنین موارد از طرف بهائیت  او را آزار می‌داد  .

او بعد از مدتی که نمی توانست این موارد را تحمل کند به افسردگی شدیدی مبتلا شده بود که خانواده اش نگران او بودند که همین امر باعث شد تا پدرش ترتیب زندگی در خارج از ایران را برای وی فراهم کند که تا فشار ها از روی دخترش برداشته شود .

بعد از رفتن به خارج از ایران مسیر جدید را بعد از مدتی شروع کرد و یکی از  علاقه های او فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار فیلم هایی در قالب حمایت از حیوانات و موارد این چنینی را دربرنامه های خود داشت کلا دختری عاطفی و مهربان بود مدتها هم در شبکه های اجتماعی با هم ارتباط داشتیم و چندین بار از تهدیدهایی که او را کرده بودند سخن می‌گفت حال  با خبرهای دروغی که وی را یک جنایتکار جلوه داده‌اند برایم اصلا قابل درک نیست .

نسیم در ایران قربانی گروهی که خودش بهائیت نام می‌برد شد وافسردگی گرفت و در خارج از ایران هم قربانی ناعدالتی وناامنی شد  وبطور مظلومانه ای او را کشتند.

در یک خبری خواندم هنوز کسی پاسخی در خصوص اینکه چرا با وی ناعادلانه رفتار کردن ندیدم ولی بیانیه ای از بهائیت دیدم با عنوان صلح دوستی بوده است ومن به عنوان یک دوست برخود دانستم که بگوییم او قربانی گروهی ظاهر نما و ناعدالتی  شده است ./ حقیقت بهائیت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی