رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : الناتان باغستانی فردی است که دوران کودکی خود را به این شکل بیان می کند: والدین من همیشه بگو مگو و کتک کاری می کردند وکمتر اوقاتی در زندگی ما یافت می شد که اعضای خانواده رابطه گرم و شیرینی با هم داشته باشند. پدرم بیشتر اوقات خود را با دوستان خود صرف کرده، و با خوردن مشروب و بازی قمار روزگار را سپری می کرد.

الناتان در برهه ای از زندگی سیاهش، به یکی از فرقه های منحرف منسوب به کشور کره می پیوندد و بنا به اقرار خودش به این دلیل که آنها اعتقاد داشتند، قطب فرقه می بایست پرستیده شود، از آن فاصله می گیرد.

 اما نکته جالب توجه اینکه در حالی این کشیش خود خوانده از جدایی از یک فرقه به دلیل انسان پرستی حرف می زند که با پیوستن به فرقه گمراه تر از آن یعنی فرقه مسیحیت صهیونیستی، معتقد به تثلیث و پرستش یک انسان به جای خدا شده است.

تدریجا به مشروبات الکلی، حشیش و مواد مخدر روی می آورد. او خیلی زود با افرادی دوست شد که آنها نیز اسیر اعتیادهای گوناگون بودند. آنها رفته رفته گروهی را تشکیل دادند که مهمانی گرفتن، رقص های مختلط و مصرف مشروبات الکلی جزء رسوماتشان بود.

این کشیش خودخوانده روز به روز عصیانگرتر شده، در محیط کار، با کارفرما و همکاران خود درگیرمی شد. او همیشه متوهم بود و می پنداشت بعضی از همکاران او سعی بر این دارند که او را از کار بیکار کنند.

بنا به آنچه در سایت های تبشیری عنوان شده، الناتان باغستانی مخفیانه عکس های هنرمندان را چاپ می کرد و می فروخت، یکبار به همین دلیل دستگیر شد و یک شب را در زندان بسر برد.

این کشیش خود خوانده،  به اقرار خودش برای وقت گذرانی به همراه دوستانش به پارک ها و پرسه زنی در شهر می رفته است و بیشتر وقت خود را صرف آزار و اذیت مردم می کرده است.

بنا به اعتراف خودش، علی رغم کارهایی که به منظور سرگرم کردن خود و خوشگذرانی ها انجام می داده است اما چند باری تصمیم به خودکشی می گیرد.

در لابراتوار عکاسی که وی مشغول به کار بوده از ماده شیمیائی دولوپر که برای ظاهر کردن عکس از آن استفاده می شد برای خودکشی استفاده می کنند و به این ترتیب اولین خودکشی نافرجام برای او رقم می خورد.

او در تابستان 1991 به کشور ترکیه می رود و حدود یک سال به خوشگذرانی در ترکیه و حشر و نشر با تبشیری های حاضر در این کشور می پردازد.

در سال 1992 پس از بازگشت به ایران، با فعالیت در کلیسای افراطی جماعت ربانی مرکز، بار دیگر خوش خدمتی خود را به صهیونیسم بین الملل به اثبات می رساند.

ماموریت های واگذار شده از جانب اربابان صهیونیستش، او را در سال1996، به کشور هند می کشاند و ضمن آموزش فنون تبلیغ مسیحیت تبشیری در اردوگاه فرقه جماعت ربانی در کشور هند به ایران باز می گردد.

این شیاد فاسد، برای پیشبرد اهداف اقتصادی خود سازمان "ایران برای مسیح" را برای ترویج مسیحیت صهیونیستی بین ایرانیان تاسیس می کند و از این طریق موفق به کلاهبرداری از ایرانیان خارج از کشور می شود.

این کشیش خود خوانده، با تاسیس این سازمان کلاهبرداران شیادی همچون هرمز شریعت و کامیل نوایی را به سمت خود جذب کرده و از این طریق حلقه فاسد مدعیان کشیشی را سازماندهی می کند.

این مدعیان دروغین کشیشی، کماکان به رفتارهای نامناسب خود ادامه دادند ولی به دلیل اختلافات گسترده، مجبور به جدایی از هم می شوند.  

در این رابطه یکی از سایت های مسیحی از مشاجره لفظی و حتی فیزیکی بین الناتان باغستانی رئیس این سازمان و هرمز شریعت و کامیل نوایی از افراد خود فروخته کلیسای ایرانیان پرده برداشته است.

 اختلافات مالی، الهیاتی، سیاسی و ... کوچکترین معضلات این دو سازمان مسیحی می باشند. الناتان باغستانی فردی بسیار عصبی، مغرور و خشمگین است و این  مساله باعث اختلاف و شکاف عمیق بین سازمان سفیران مسیح و کلیسای ایرانیان شده است.

نگاهی به گذشته اعضای فعال شبکه های ماهواره ای مروج مسیحیت صهیونیستی و سازمان های مروج این فرقه انحرافی نشان می دهد، مشکلات فراوان اخلاقی، عقیدتی، مالی و ... در کارنامه سیاه این افراد مشاهده می شود.

گفتنی است با توجه به اینکه این شبکه ها و سازمانها اسفنج های خوبی برای جذب بودجه های کلان سرویس های جاسوسی و همچنین پوششی برای کلاهبرداری از ایرانیان مقیم خارج از کشور است، افراد شیاد به آنها جذب شده و در آنجا فعالیت می کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی