رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۱۸ ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

آیا صهیونیست مسیحی با مسیحیت سازگار است؟

انجمن رهپویان هدایت: با نگاهی به سخنان رد و بدل شده میان بیلی گراهام، کشیش معروف آمریکایی و ریچارد نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا در مورد اقدامات رژیم صهیونیستی بر علیه مسیحیان به این سوال به روشنی پاسخ داده می شد که آیا صهیونیست مسیحی با مسیحیت سازگار است؟

مستندی که در این زمینه تهیه شده است بیلی گراهام در یک تماس تلفنی خطاب به نیکسون می گوید که از اخراج تمام مسیحیان از اسرائیل، سرنگونی هواپیمای بوئینگ و فضاحت صهیونیست ها در کشورهای دیگر نگران است.

بنا به گفته وی بر اساس انجیل یهودیان دو دسته هستند، یک دسته از آنها پیرو کنیسه شیطان هستند و آنها ادبیات مستهحن و هرزه نگاری را باب کردند.

اما آنچه بیلی گراهام از ریچارد نیکسون شنید تنها ابراز همدری با وی بود و نیکسون برای دخالت دراین امور را خود را عاجز خواند و بیلی گراهام هم در نهایت پس از تلاش های نافرجامش مجبور شد خودش را خوار و خفیف کند به محفل یهودی برود و از آنها عذرخواهی کند.

یک محقق یهودی در خصوص اقدامات صهیونیست بر علیه مسیحیت اذعان می کند که دلیل حضور یهودیان در پرنوگرافی به انحطاط کشاندن فرهنگ آمریکا است تا آمریکا را با انحطاط اخلاقی تضعیف کنند.

یهودیان که هالیود را کاملا در اختیار دارند رفتارهای جنسی را ترویج می کنند و هدفشان تحقیر مردم آمریکا است.

صهیونیست ها برافراشتن نماد مسیحی و برپایی جشن کریسمس را در مدارس ممنوع می کنند اما در عوض هزاران نماد صهیونیزم در آمریکا برپا شده است. اینها سردمدار فمنیست افراطی و ازدواج همجنس بازها و آزادی سقط جنین هستند.

در تلمود یهود ادعای کاهنان یهودی این است که مریم مقدس از طریق گناه باردار شده است و تهمت هایی به مریم مقدس نسبت می دهند که دل هر مسیحی را آزار می دهد. در تلمود مسیح به عنوان فردی توصیف می شود که تا ابد در جهنم مجازات می شود.

حال چگونه است که برخی مسیحیان هنوز در جهت اهداف صهیونیست ها گام بر می دارند و اثر بمباران های رسانه ای و تبلیغات هدف دار هشیاری خود را از دست داده اند و زمانی خواهد رسید که فرهنگ کاملا منحط نتیجه نهایی تمدن غرب می شود.    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۷ تابوت نسل کشی
با اینکه من با شما هم عقیده نیستم ولی نوشته جالبی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی