رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: سازمان هایی که با عنوان خدمات اجتماعی مسیحیان و با مدیریت عناصر جریان پروتستانیسم تشکیل می شوند، یکی از ابزارهای حائز اهمیت در فرآیند استحاله فرهنگی جامعه هدف می باشد .

یکی از این سازمان ها ، سازمان تبشیری ایران زنده می باشد که در سال 2001 توسط هرمز شریعت راه اندازی گردیده است و نخستین برنامه تلویزیونی ماهواره ای آن نیز پس از واقعه ساختگی 11 سپتامبر و در اوج تحریک احساسات ضد اسلامی غرب ، به روی آنتن رفت که این هم زمانی ، بیش از پیش از اهداف شیطانی تدوین شده برای این سازمان از سوی سرویس های جاسوسی غرب ، پرده برداری کرد .

  بنا به اعلام گردانندگان این سازمان ، شبکه ماهواره­ای ، به عنوان یک سلاح سری و مخفی در جنگ مقابل اعتقادات و روح مسلمانان عمل می کندو در همین راستا و جهت پوشش هر چه بیشتر مخاطبین و پس از به وجود آمدن اختلاف عمیق مالی، الهیاتی، سیاسی و ... بین هرمز شریعت با دیگر سران تبشیر ، شبکه ماهواره ای  24 ساعته سون با حمایت های مالی غرب و رژیم صهیونیستی ، در سال  2012 توسط وی راه اندازی گردید .

هدف اصلی تشکیل سازمان فوق ، تغییر نسل مسلمان ایرانی به مسیحیت اعلام شده و در این راه تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است ؛ پخش برنامه های مختلف تبشیری از شبکه های ماهواره ای و توزیع ده ها هزار جلد انجیل و کتاب های تبشیری در ایران ، تنها گوشه ای از این تلاش نامبارک می باشد .

این سازمان،یکی از فعال ترین سازمان ها در ترویج و تشویق به ایجاد کلیساهای غیر قانونی خانگی در ایران می باشد به نحوی که از طریق برنامه های تلویزیونی خود ، مراحل تشکیل کلیسای خانگی را به صورت مجازی به مخاطبین خود آموزش می دهد .

همچنین این سازمان از ظرفیت فضای مجازی اینترنت ، نیز برای پیشبرد اهداف شوم خود نهایت بهره را برده و ضمن ترویج و تبشیر مسیحیت صهیونیستی در سایت های اینترنتی و صفحات شبکه های اجتماعی،در توصیف یکی از بخش های سازمان در سایت اینترنتی خود ، ضمن توهین آشکار به ملت ایران و با نگرشی قیم مآبانه ، آنها را نیازمند توجه ، مراقبت و راهنمایی می داند .

گفتنی است، رویکرد اصلی این سازمان در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده ، بیشتر به صورت نرم و از طریق ظرفیت های رسانه ای صورت می گیرد و اولین طعمه های مد نظر جهت قربانی شدن ، کودکان و زنان و خانواده های ایرانی می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۲ تابوت نسل کشی
ایران زنده؟! یعنی قبلا هر که در ایران است مرده است و تنها اینها زنده اند. جای ایران زنده در داخل ایران است نه عده ای در خارج از کشور دور هم جمع شوند و سازمانی به نام ایران زنده درست کنند.
با توجه به اینکه هدف اصلی این سازمان کشتن فرهنگ و هویت اسلامی ملت ایران می باشد نام ایران زنده دقیقا برعکس ماموریت این سازمان می باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی