رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه اسفند ۵ ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

بررسی دیدار سوال برانگیز پاپ با مسئولین کشور

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، روز پنج شنبه 23 بهمن ماه، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان دیدار کرده است.

هر چند این دیدار پشت درهای بسته برگزار شده و جزئیات کامل آن منتشر نشده؛ پایگاه اطلاع رسانی این معاونت بخش هایی از گفت و گوهای دو طرف را از زبان معاون رئیس جمهور، منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، بخشی از این دیدار به مسائل خانواده و زنان اختصاص داشت. ذکر این نکته لازم است که تحکیم بنیان خانواده،‌ حمایت از فرزندآوری و تسهیل امر ازدواج جوانان، نیاز به برنامه ریزی و مدیریت و تلاش‌های مجاهدانه دارد و نمی توان با دیدار با یک مقام مذهبی پشت درهای بسته، درباره آنها تصمیم‌گیری کرد.

آنچه این معاونت و دیدارهای بعضا پرحاشیه – که با همراهی تعداد زیادی افراد انجام می شود- را حائز اهمیت می کند؛ عدم توجه کافی به سیاست های کلی نظام در باب "جمعیت" است که در اردیبهشت ماه سال جاری از از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

اگر به بندهای این سیاست کلی توجه شود، مقابله با "سبک زندگی غربی" یکی از موارد مهم آن است که حتما از دل دیدارهای این چنینی، این هدف عالی محقق نمی شود.

کشور ما ایران، در آینده ای نه چندان دور از یک کشور جوان با نیروی انسانی فعال، به یک کشور پیر و مصرفی تبدیل می شود که علاج واقعه باید قبل از وقوع کرد که به نظر می رسد نگاه به درون و تکیه بر توانمندی های داخلی،‌ بهترین راه حل برای مقابله با این معضل باشد.

اینکه با کشورهای جهان و ادیان مختلف باید در ارتباط و تعامل سازنده بود، نکته ای است که قطعا مورد تائید آحاد ملت ایران است؛ لیکن باید دستاوردهای سفر و هزینه هایی که از بیت المال پرداخت می شود و هدف اصلی طرف مقابل نیز مد نظر قرار بگیرد.

بعد از اینکه سیاست جمعیتی ایران به افزایش فرزندآوری متمایل شده است، ملاقات های مشکوکی از سوی برخی از سیاسیون و صاحب منصبان سابق و فعلی برخی از کشورهای اروپایی با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام می شود.

توجه و تمرکز بر برخی از نکات رد و بدل شده بین دو طرف، نشان می دهد این ملاقات ها دقیقا بر خلاف سیاست های کلی جمعیت مبنی بر افزایش فرزندآوری انجام شده و نگرانی طرف مقابل از سیاست های جدید نظام برداشت می شود.

چندی پیش نیز هیئتی از این معاونت به کشور فنلاند- که خود از فقر جمعیتی در رنج است- سفر کرده و عملکرد آنها مورد تائید معاون رئیس جمهور نیز قرار گرفته و وی در دیدار با سفیر فنلاند بر لزوم بهره گیری از تجربیات موفق این کشور تاکید کرده بود.!!

پس از آ‌ن وزیر سابق بهداشت فنلاند به همراه گروهی به ایران سفر کرد و از سیاست "تنظیم خانواده" ایران که منجر به کاهش جمعیت کشور می شود، قدردانی کرد.

کشورهای اروپایی که دیدگاهشان به نهاد مقدس خانواده و مسائل اجتماعی دیگر، مدل لیبرال غربی، است، نمی توانند الگوی مناسبی برای کشور اسلامی ایران با الگوهای سازنده ای که در دین مبین اسلام درباره اهمیت خانواده و فرزند دارد، باشند.

به جای نگاه حداکثری به خارج از کشور، سیاست های معاونت امور زنان و خانواده باید در جهت تدوین لوایح و مصوبات لازم در مسیر سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری باشد و با رصد مداوم اجرای آن، به تنقیح و به روز رسانی برنامه های تدوینی بپردازند.

اگر سبک زندگی اسلامی- ایرانی ترویج و مقدمات آن فراهم شود، دیگر هیچ نیازی به الگو گرفتن از کشورهایی که هیچ اعتقادی به پیشرفت کشور ما ندارند،‌ نیست و کاملا جوابگوی نیازهای روز و آینده کشور است.

همچنین چند ماه پیش، با وجود معین و مشخص بودن سیاست‌های کلی نظام در حوزه زنان، در آذر سال 93 جزئیات انعقاد توافقنامه تعهدآور معاون امور زنان ریاست جمهوری با صندوق جمعیت سازمان ملل بدون جلب موافقت مجلس شورای اسلامی با موضوعات مشابه خبرساز شد.

گفتنی است، کنترل جمعیت که مورد حمایت همه جانبه کشورهای غربی قرار می گیرد، جنگی اجتماعی و جهت مقابله با رشد جمعیت مسلمانان است و باید مسئولانی که در این منصب مهم قرار گرفته اند، مراقبت بیشتری در این راستا داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی