رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۳ ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ب.ظ

بررسی عملکرد فرقه جیسزاونلی (1)

 فرقه جیسز اونلی یکی از فرقه هایی است که سالیان متمادی به تبلیغ و تبشیر افکار مسیحیت (با نگاه ویلیام برانهام) در ایران می پرداخت. سرکرده های این فرقه که یکی از فرقه های تبشیری مسیحیت محسوب می شد در یک دوره زمانی خاص از جریان کلیسای ساختمانی فاصله می گیرند.

این جریان منشعب از کلیسای ساختمانی که به دنبال ترویج افکار مسیحیت تبشیری با روش نوین بوده است اقدامات مختلفی از جمله تاسیس بخشی از کلیساهای خانگی را انجام داده است.

سران جریان جیسز اونلی معتقدند دوران کنونی دوران پایان تاریخ و زمان ظهور و حضور مسیح است. پس همگان باید پیام مسیح را دریافت کرده و آن را درک نموده تا شرایط برای ظهور او ایجاد شود.

در نتیجه فعالیت های خود را به سمت برنامه سازی برای شاگرد سازی بر اساس ساختارهای فرقه ای پایه ریزی می کنند و طبق این ساختار عقبه فکری این گروه درصدد ایجاد یک جریان عظیم برای سلطه بر افکار و عقاید ملت ایران بوده است.

درواقع با بررسی دقیق رویکرد حاکم بر برنامه شاگرد سازی و جزوه های موجود از این جریان در میابیم که فعالین این حوزه درصدد مقابله با تفکر اسلام ناب بوده اند و آمادگی ظهور برای مسیح در آخرالزمان و برخی دیگر از عقاید دینی اعلام شده توسط این جریان فرقه ای صرفا برای انحراف افکار ملت ایران در مورد فعالیت های این فرقه مذکور بوده است زیرا آنان از وجوه مشترک عقاید اسلامی با سایر ادیان استفاده کرده و درصدد فریب افکار عمومی برآمده اند.

ما در این بخش سعی خواهیم کرد تا ابعاد مختلف جریان مورد اشاره را به طور کامل بیان نماییم.

ادامه دارد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی