رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱۳ ۱۴۰۰، ۰۲:۰۱ ب.ظ

برگی از کارنامه سیاه سخنگوی دراویش نعمت اللهی

رهپویان هدایت: روسای فرقه نعمت الهیه، با اندک سواد دینی و بعضا پژوهشی که در زمینه مسائل اعتقادی و مذهبی دارند، سعی می کنند به هر طریق ممکن اذهان دراویش بیچاره را به نفع مسلک فرقه نعمت الهیه  جلب کرده تا بتوانند بقا فرقه را تضمین کنند و صحت و سقم مطالبی را که بیان می کنند، اصلا  اهمیتی برای ایشان ندارد.

در این مجال کوتاه قصد داریم نمونه ای از گفته‌های تبلیغی حسینعلی کاشانی از عناصر و مأذونین  مهم فرقه نعمت الهیه را که به تازگی از دنیا رفته است را بیان نماییم.

فردی به نام معروف کرخی در فرقه نعمت الهیه  از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است وایشان را به تعبیری ناموس تصوف می دانند که در زمان حیات امام رضا (ع) زندگی کرده و بدون هیچ گونه مدرک روایی معتبر و موثق، مسلک ساختگی خود را به این امام معصوم پیوند می زنند.

به نقل از کتاب معروف کرخی ناموس تصوف نوشته مهدی عمادی صفحه189، حسینعلی کاشانی در سفر تبلیغی که به بیدخت داشت با یکی از مومنین سرشناس به نام آقای نصیری پیرامون مساله معروف بن فیروزان کرخی در ارتباط با اصحاب سر  یا دربان بودن وی در زمان حیات امام رضا علیه السلام در سرزمین طوس ، مباحثه مفصلی داشتند. آقای نصیری با ارائه احادیث و روایات معتبر، مطرح نمودند که این القاب و صفاتی که فرقه های صوفیه همچون نعمت الهیه برای معروف کرخی روایتگری میکنند صحت ندارد .حسینعلی کاشانی ملقب به خادم الفقرای نعمت الهیه تنها جوابی که توانست بدهد این بود که حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی ما را تأیید می کند.

نامبرده برای دریافت صحت و سقم گفته کاشانی با شخص آیت الله موسوی اردبیلی مورخ23/12/1386 با هماهنگی فرزند شان بعد از نماز مغرب و عشا ، حضوراً نزد ایشان رفته و عین ماجرا را به طور دقیق مطرح می کنند که آیا شما درباره معروف کرخی چنین اعتقاد و باوری دارید؟ ایشان در جواب با کمال تعجب فرمودند: من چنین چیزی نگفتم و سپس اضافه کردند دروغ بسیار است.

 پافشاری بی اساس حسینعلی کاشانی به قداست نداشته معروف کرخی در حالی صورت می گیرد که در همان برهه زمانی، اعضای نشریه منتسب به فرقه نعمت الهیه به نام عرفان ایران به صراحت اعتراف کرده اند که در هیچ یک از کتب رجالی شیعه سخنی از ارتباط معروف کرخی با  ساحت مقدس امام رضا (ع) نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی