رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مهر ۱۶ ۱۴۰۱، ۰۲:۴۶ ب.ظ

بهائیان مصداق بارز مفسدین فی الارض هستند


رهپویان هدایت: در قرآن کریم، رواج فساد در زمین یکی از ویژگی های منافقان ذکر شده و این از خصائص اهل نفاق است که همواره رواج معاصی و پلیدی ها را خواهان هستند. اما نکته ای که قرآن کریم پیرامون این صفت منافقان عنوان می کند این است که آنان همواره با دو رویی، در صدد هستند تا اقدامات خود را موجه و اموری انسان دوستانه جلوه دهند و از این رو در به تزئین فساد و تباهی و توجیه تراشی برای آن مبادرت می کنند.

سوره بقره، آیه 11 پیرامون این رویه می فرماید: وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ (چون به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید مى‏ گویند ما خود اصلاحگریم)

اما یک ویژگی دیگری که برای منافقان به عنوان مروجان فساد فی الارض ذکر شده، ترویج و تحریکی کفار برای دشمنی با مسلمانان است. در حقیقت، منافقان که به ظاهر با مسلمانان زندگی می کردند و به دروغ ادعای دوستی با آنان را داشتند، وقتی به کفار می رسیدند در صدد بر می آمدند تا با جوسازی، کفار را وادار به جنگ یا تحریم مسلمانان نمایند.

از آنجا که قرآن کریم، کلام الله است که برای هدایت و روشنگری نازل شده، رجوع به آن در هر زمان و مکان موجب تمایز حق از باطل خواهد شد. با این مبنا، مکر و نیرنگی که کفار در هر زمانی به کار می برند تا مسلمانان را از هدایت بازدارند در قرآن کریم تبیین و تشریح شده و با رجوع به آن می توان مفسدان فی الارض زمان خویش را به درستی شناخت.

امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت تمام اوصافی که در سطور فوق برای منافقان و مفسدان فی الارض بر شمردیم، دارا می باشند. در واقع، بهائیان در داخل کشور در صدد تزئین امور مبتذل، بی حجابی و رواج فحشا می باشند و مهره های رسانه ای خارج نشین آنان نیز در بیرون از کشور به سیاه نمایی علیه ملت ایران می پردازند و می کوشند تا با شانتاژ خبری دشمنان و صهیونیست ها بر مسلمانان جسور نمایند.

مهره های بهائی با آغاز اغتشاشات اخیر، گویی که بهانه ای برای عقده گشایی یافته باشند، با آب و تاب به دامن زدن به شایعات می پرداختند و سعی می کردند تا مسیر بلواها را به سوی تعارض با اسلام و مقدسات سوق دهند.

 مهره های خارج نشین آنان نیز با حضور مستمر در شبکه های ماهواره ای برانداز و همچنین نهادهای صهیونیستی به ظاهر حقوق بشری کوشیدند تا جامعه جهانی را بر ضد مسلمانان هم صدا کند و تیشه به ریشه باورهای الهی بزند.

با این وصف، امروزه تمام مهره های فرقه ضاله بهائیت شامل طیف مفسدین فی الارض می شوند و باید با آنان با شدت برخورد شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی