رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مهر ۴ ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ب.ظ

بهائیان و نفرت پراکنی علیه ایران

رهپویان هدایت: امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت در هر جایی که حضور دارند، نفرت پراکنی علیه ایران را در دستور کار قرار می دهند. در حقیقت، از س.ف که به عنوان سخنگوی فرقه همواره در مجامع بین المللی ضد ملت ایران به نفرت پراکنی می پردازد تا مهره های سطح پایین فرقه تمام توان خود را بر سیاه نمایی علیه کشور به کار بسته اند.

بهائیان، در جوامع بین المللی، با کلیدواژه هایی چون حقوق بشر و امثال آن علیه ملت ایران به نفرت پراکنی می پردازند درحالی که حتی یک مورد نیز در رابطه با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی یا آدم کشی های عربستان سعودی سخنی نمی گویند. جالب اینجاست، سخن پراکنان بین المللی بهائیان نسبت به یک مهره جاسوس خود در یمن مکرر لابه می کنند درحالی که چشم خود را نسبت به این همه کشتار بی رحمانه سعودی بسته اند.

در این بین، مهره های رسانه ای بهائی، علی رغم شعار دروغین عدم مداخله در امور سیاسی، به چهره های ثابت شبکه های ضد ایرانی و برانداز تبدیل شده اند. در واقع، سیاست نفرت پراکنی علیه ایران، به عنوان محور اصلی فعالیت های تشکیلات بهائیت شده است.

از آنجا که بهائیان نیزمانند سایر نحله های صهیونیستی قائل به جهان وطنى (کاسموپولیتیسم) هستند، مباحثی چون وطن دوستی و امثال آن، هیچ ارزشی در نظرشان ندارد. فردوست، به عنوان یک شاهد عینی، درباره ی ماهیت بهائیان و میزان وفاداری آن ها به کشور نوشته است: «بهائی هایی که من دیده ام واقعا احساس ایرانیت نداشتند و این کاملا محسوس بود و طبعا این افراد جاسوس های بالفطره بودند.»

 با توجه به این مبنا، امروزه بهائیان با تمام توان در صدد نفرت پراکنی علیه کشور برآمده اند و هرگونه دفاع از میهن را با برچسب تعصب، مردود می شمارند. در یکی از گزارشات خیلی محرمانه ساواک که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدست آمد، چنین نوشته است: سرشت بهائیت، از بدو تأسیس تاکنون، با مخالفت نسبت به اسلام و مسلمانان عجین شده و سران و فعالان این فرقه، با همه دولتها و کانون های استکبار، در این مخالفت، همسویی و همکاری دارد. مثلاً آنها با دولت ایالات متحده روابط حسنه دارند و افتخار می کنند که رئیس جمهور امریکا به آنها تبریک می گوید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی