رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش "انجمن رهپویان هدایت" این سازمان­های تبلیغی و تبشیری با توجه به مبانی اعتقادی خاصی که از مسیحیت دارند، در حوزه های مختلف تبلیغ و تبشیر مسیحیت همچون ارایه خدمات پرستشی مسیحی، تولید و توزیع کتب و منابع نوشتاری مسیحی، ارایه دوره های آموزشی برای رهبران مسیحی بومی، برگزاری سیمنارها، نشست ها، کنفرانس ها و ... در سطح جهان و نیز مناطق و کشورهای هدف خاص، از جمله ایران، ترکیه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان منطقه مشغول به فعالیت می باشند.

 

 

 در این میان سازمان های تبشیری وابسته به برخی فرقه های پروتستان که دارای عقایدی خاص و انحرافی از دین مسیحیت می باشند به عنوان یک تهدید هم در حوزه دین مسیحیت واقعی و نیز در حوزه سایر ادیان مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان می باشند.

این سازمان­های تبشیری در تدوین سیاست­ها و برنامه­های راهبردی کلیساها، تربیت رهبران مسیحی بومی در کشورهای هدف، تولید و توزیع منابع مکتوب و غیر مکتوب مورد نیاز برای آموزش شاگردان و نیز رهبران مسیحی، تشکیل مجامع و انجمن­های مسیحی منطقه­ای و بین المللی، تسهیل ارتباط میان شبکه ها و گروه های مسیحیت تبشیری و سایر فعالیت­های تبلیغی و تبشیری در سطوح خرد و کلان در بسیاری از مناطق و کشورهای مختلف جهان نقش عمده ای را ایفا می­کنند.

یکی از این سازمان­های تبشیری بین­المللی که منطقه هدف خود را کشور ایران و نیز دیگر کشورهای فارسی زبان منطقه قرار داده است، سازمان ایلام می باشد.

سازمان ایلام بصورتی جامع و در تمامی حوزه­های تبلیغ و تبشیر همچون تربیت مبلغ و مبشر و نیز رهبران مسیحی بومی، تالیف، ترجمه و انتشار وسیع کتب و نشریات مختلف تعلیمات مسیحی برای اقشار مختلف جامعه از مبلغین مسیحی گرفته تا کودکان و افراد عادی و نیز با پخش برنامه های تلوزیونی و رسانه­ای در حال فعالیت تبلیغی و تبشیری برای ایرانیان و فارسی زبانان جهان می باشد

با توجه به اینکه این سازمان یکی از مهمترین رسالت­های خود را تربیت رهبران مسیحی بومی در ایران، تجهیز هرچه بیشتر کلیساهای فعال در کشور ایران و نیز تولیدمنابع و محتوای لازم برای رسیدن به این اهداف قرار داده است، این سازمان را به یکی از خطرناکترین سازمان های تبشیری فعال در کشور مبدل کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی