رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه اسفند ۸ ۱۴۰۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی (بخش سوم)

 

  در شماره‌های پیشین به اقدامات مسیحیت صهیونیستی علیه اسلام و مردم ایران اشاره شد و به مسئله مخالف این گروه با حکومت اسلامی و برقراری احکام اسلامی در جامعه پرداختیم.

افراد و رسانه‌های وابسته به مسیحیت صهیونیستی از هیچ اقدامی در راستای دلسرد نمودن مردم از حضور در انتخابات (به عنوان یکی از مؤلفه های مهم قدرت داخلی) روی‌گردان نیستند، در این مسیر یکی از اقدامات مهم آنان ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم است.

رهبر معظم انقلاب پیرامون این استراتژی چنین می فرمایند:

"هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی ایمان‌های مردم را تضعیف کند به سود دشمن دارد کار می‌کند؛ چه بداند، چه نداند. هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند."

این رویه به خوبی در اخبار منتشر شده پیرامون ایران در رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای جریان مذکور قابل مشاهده است و آنان هر مسئله اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که بتوان به وسیله آن مشکلات را برجسته نمود؛ پوشش می‌دهند.

به عنوان مثال رسانه محبت نیوز اخبار مربوط به افسردگی میان ایرانیان را با آب و تاب فراوان پوشش می‌دهد یا در زمان شیوع بیماری کرونا به صورت مستمر اخبار مربوط به تعداد کشته شدگان ایرانی را با هدف سیاهنمایی اوضاع کشور، منتشر می‌کرد.

اقدامی دیگر که از سوی عناصر وابسته به جریان در بسترهای مجازی رخ می‌دهد، القای عدم امکان اصلاح و رفع مشکلات با وجود نظام جمهوری اسلامی است. این عناصر تنها راه ممکن برای خروج کشور از بحران را در تلاش برای براندازی نظام اسلامی و جایگزینی آن با حکومتی سکولار و غیر دینی می‌دانند.

البته باید توجه داشت که نه مردم و نه مشکلات داخل کشور اهمیتی برای جریان مسیحیت تبشیری ندارد، تنها مشکل آنان حاکمیت اسلام در ایران و ممانعت از اجرای برنامه‌های کلان جریان مسیحیت در منطقه است.

در این میان کشور جعلی اسرائیل به عنوان یکی از معیارهای مهم در اقدامات مسیحیان صهیونیست مطرح می‌شود و برای فهم دقیق چرایی دشمنی مسیحیان صهیونیست با ایران قوی به آن نیز خواهیم پرداخت.

 

ادامه دارد....


اخبار مرتبط:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی