رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: از آغاز حملات تروریستی گروهک تروریستی داعش به سوریه و عراق، تاکید عمده رسانه های غربی اعم از نوشتاری و دیداری و شنیداری بر آن است، تا از آن به عنوان دولت اسلامی یاد کنند.

جنایت های بی شمار این گروهک تروریستی که با هدایت و سازماندهی سرویس های جاسوسی غربی و به ویژه آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی، انجام می گیرد، توسط این رسانه ها به نام اسلام به مخاطبین تلقین می شود.

در حالی که این گروهک تروریستی، به هیچ اصولی از عقاید اسلامی پایبند نیست و به صورت اجاره ای راهبرد غرب برای ایجاد ناامنی در منطقه جنوب غرب آسیا و بد نام کردن چهره رحمانی اسلام را انجام می دهد، از آن با عنوان جعلی دولت اسلامی یاد می شود و  به صورت مکرر نیز بر آن اصرار می ورزند.

اصرار این رسانه ها به این جا نیز ختم نمی شود، چرا که در تازه ترین تاکتیک این رسانه ها از عنوان خلافت اسلامی به جای دولت اسلامی از گروهک آمریکایی- صهیونیستی داعش نام می برند.

این تغییر تاکتیک، آشکارا در جهت رسمیت بخشیدن به یک گروهک تروریستی انجام می گیرد و برای پذیرش و تلقین آن نزد افکار عمومی جهان، از انواع و اقسام تکنیک های رسانه ای و تبلیغاتی نیز بهره می گیرند.

هدف اصلی از این نام گذاری ها با عناوین و القاب اسلامی، ایجاد یک اسلام خشن و توهمی، موازی با دین مبین اسلام است، تا حقایق اصیل اسلامی، به دست فراموشی سپرده شود و از این اسلام آمریکایی، به عنوان نماینده اصیل اسلام نام ببرند.

حکومت اسلامی که اختیار اداره کلیه شئون مردم را دارد، توسط این رسانه ها برای معرفی یک گروهک تروریستی دست پرورده به کارگرفته می شود.

برقراری حکومت اسلامی، از بدیهیات فقه شیعه و مستنبط از سنت پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت( علیهم السلام)، و مطابق با عقل است.

دسیسه ادعای خلافت اسلامی و انجام اعمال خشونت بار و ضد اسلامی توسط گروهک تروریستی داعش، توطئه شوم سرویس های جاسوسی غربی – عبری است تا عقاید اسلامی را آن گونه که از قبل برای مردم کشورهای غربی تصویر سازی کرده اند، عملی کنند.

حکومت اسلامی، حکومتی است که علاوه برآنکه همه‌ی قوانین و مقررات اجرایی آن برگرفته از احکام اسلام است، مجریان آن نیز مستقیماً از طرف خدا منصوبند یا به اذن خاص یا عام معصوم منصوب شده‌اند.

مفهوم اصطلاح امامت،(به تعبیر شیعه ) یا خلافت (به تعبیربرادران اهل تسنن)، فراتر از حکومت ظاهری بر جامعه اسلامی و عبارت است از ریاست فراگیر بر دین و دنیای مردم .

قطعاً سلطنت و حکومت ظاهری از جمله مهم‌ترین شئون امامت (یا خلافت) به شمار می‌رود.
از سیره نبوی و علوی در باب حکومت‌داری چنین برمی‌آید که حکومت در اسلام، اهداف مشترکی که در جوامع انسانی برای حکومت وجود دارد مانند برقراری نظم و امنیت، تأمین نیازهای مادی و جسمی و آزادی‌های اجتماعی و سیاسی را برعهده دارند.

علاوه بر اینها، دو هدف عمده دیگر نیز توسط حکومت اسلامی باید پیگیری شود: رشد و کمال معنوی و اخلاقی مردم، که از مهم‌ترین مسئولیت‌های زمامدار جامعه اسلامی است.
وبرقراری عدالت به دست مردم، که از مهم‌ترین اهداف ارسال پیامبران خوانده شده است.
البته اجرای احکام الهی در ابعاد گوناگون خود مقدمه اجرای عدالت است و تلقی اسلام از برقرار شدن عدالت، نیل مردم تحت مدیریت یک حکومت (شهروندان) به حقوق خود در پرتو مقررات اسلامی است. .

با توجه به سنگینیِ مسئولیت حکومتداری در اسلام، شرایط سختی برای زمامدار اسلامی و کارگزاران او مقرر شده است.

امام علی علیه‌السلام در دوران خلافت خود، در خطابه‌ ای برای مردم، شماری از اوصاف ضروری والی را، با این تعبیر که شما می‌دانید (وقد عَلِمتُم)، ذکر کرد.
این اوصاف، که به شکل سلبی بیان شده‌اند، عبارت‌اند از: بخیل نبودن، تا به مال مردم حرص نورزد؛ نادان نبودن، تا مردم را به گمراهی نکشاند؛ ستمکار نبودن، تا مردم را از حقشان محروم نسازد؛ظالم نبودن تا در تقسیم مال از بخشش به برخی و محروم گذاردن برخی دیگر خودداری کند؛ رشوه‌ گیر نبودن تا در مقابل صدور حکم حقوق مردم را پایمال نکند و از اجرای حدود سرباز نزند و توجه داشتن به سنّت تا امت را به هلاکت نیندازد . 

رویه ایجابی این اوصاف، صفت یا ویژگی یا ملکه‌ای است که از آن به عصمت تعبیر می‌شود و از همین‌جا لزوم منصوص بودن امامِ مسلمانان استنتاج شده است.
مرحله نازل‌تر از عصمت و با فرض در دسترس نبودن امام معصوم، از مجموعه تعالیم دین درباره حاکم مشروع در اسلام، ضرورت شرط عدالت به بداهت معلوم می‌گردد.
همچنان‌که شرط آگاهی از قوانین الهی و خبرگی در آن برای زمامدار اسلامی ضروری به شمار می‌رود . 

حال جای سوال است که این گروهک تروریستی کدام یک از ویژگی های مذکور برای دارا شدن مسئولیت حکومت بر شئون جوامع اسلامی را دارا است که توسط رسانه های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی، به این القاب جعلی مزین می شود؟ 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی