رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش "انجمن رهپویان هدایت" ادوارد هوسپیان مهر که به عنوان ناظر کلیساهای جماعت ربانی از سوی خارجی ها گمارده شده بود در بخشی از موعظه هایش به مواردی اشاره می کند که تناقض های ادعای دوستی با همسر و تنها گذاشتن وی در بستر بیماری در آن به گوش می رسد.

در فایل صوتی منتسب به هوسپیان مهر اینگونه بیان می شود که وقتی همسر اول وی در بیماری سرطان تحلیل می رفت، ادوارد به بهانه دیدن یکی از دوستان خود سفر سه روزه خود به لندن را انجام می دهد.

اگر چه دیدار با دوستان قدیمی بهانه این سفر عنوان می شود اما جای پاسخ به این سوال باقی می ماند که کدام کسی ادعای عشق به همسر اول خود را داشته باشد و دیدار دوستان در آن سوی قاره ها را به ماندن در کنار همسر بیمار خود ترجیح دهد.

آناهید خدابخشیان که تنها حدود دو ماه از عمر او باقی مانده بود با چنین مسافرت های خارجی همسرش روبرو می شود و ادوارد هوسپیان منظور از این سفر را روحیه گرفتن در کنار سام یقنظر (مدیر سازمان ایلام و مدیر کلیسای ایرانیان لندن)عنوان می کند!

گذراندن روزهای استراحت به قول ادوارد هوسپیان در هتلی دنج در لندن و تنها ماندن همسر بیمار در گوشه ای از تخت از بیمارستانی در تهران با هیچ تعاریف عشق ورزی به همسر همخوانی ندارد.

به عبارت دیگر از این سفر بیشتر بوی خوشگذرانی دور از چشم همسر و آشنایان به بهانه روحیه گرفتن به مشام می رسد و این جاست که تناقض های رفتاری و گفتاری افرادی مانند ادوارد هوسپیان مهر مشخص می شود.

این اقدام نمونه های مشابه دیگری نیز دارد چنان که با دقت در برخی موعظه های منتسب به برخی کشیشان خودخوانده در کلیساهای جماعت ربانی و انجیلی، می توان به راحتی تناقض های فراوانی در رفتار و گفتار آنان احصاء کرد.

گفتنی است اینگونه کشیشان خودخوانده علاوه بر اجرای نقشه های شوم در میان اقوام خود اعم از ارامنه و آشوریان، تشکیک در اعتقادات و تباه سازی در میان مسلمانان و فارسی زبانان ایرانی را نیز در دستور خود دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی