رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: چندی پیش رضا صفا موسس و مجری شبکه صهیونیستی نجات، که بارها سرسپردگی اش به رژیم جعلی صهیونیستی را در گفتار و عملکرد خود به اثبات رسانده است، در شبکه اجتماعی برای رهایی این رژیم سفاک از مهلکه غزه، دعا کرد.

پس از انتشار این خبر در وبلاگ رهپویان، انتظار بر این بود که با توجه به ادعاهای فراوان فرقه مسیحیت، مبنی بر حمایت از صلح و آزادی در جهان و مخالفت با خشونت، عملکرد غیر قابل دفاع این کشیش خود خوانده مورد انتقاد قرار بگیرد.

با کمال تاسف سران و موثرین این فرقه از محکوم کردن این عمل نادرست، خودداری نموده و حتی عملکرد سران این فرقه در راستای حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی پیگیری می شد و عوامل داخلی آن حتی انتشار این خبر را تحمل نکرده و با لحن بسیار زننده و غیر اخلاقی به این وبلاگ حمله ور شدند.

تصویر بخشی از این نظر اهانت آمیز منتشر  می شود و از انتشار کل محتوای پیام، به دلیل مخالفت با شئونات و اخلاق حسنه حاکم بر جامعه خودداری می شود.

 تصویر بخشی از پیام اهانت آمیز

بد اخلاقی و توهین و تحقیر بر خلاف ادعاهای واهی جریان مسیحیت صهیونیستی، جزء جدایی ناپذیر این فرقه منحرف است و ردپای آن را حتی در برنامه های شبکه های ماهواره ای مروج این تفکر می توان مشاهده کرد.

مجریان این شبکه ها، مطلقا تحمل شنیدن نظر مخالف را ندارند و در میان تماس های تلفنی ساختگی این شبکه ها، اگر تماس گیرنده ای واقعی از عملکرد و یا اعتقادات آنها انتقادی به عمل آورد، به بهانه های مختلف ارتباط تلفنی با وی را قطع می کنند .

بر خلاف  هیاهوهای رسانه ای فراوان، اخلاق در مسیحیت اصلا جایگاهی ندارد و وقتی با یک مسیحی در فضای آزاد و با جدال احسن به بحث پرداخته شود، اخلاق واقعی وی آشکار می شود؛ چون باید خود را آماده مواجهه با اهانت های مکرر و بی اساس او نمود.

گفتنی است، فرقه منحرف مسیحیت صهیونیستی که با شعارهای دروغین و پوشالی، به ترویج مبانی فکری صهیونیسم در مسیحیت مشغول است، واضح است که نتواند حمایت های یک کشیش خودخوانده از صهیونیست های غاصب را مورد نقد قرار دهد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی