رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
او در جوانی و در زمان اوج غلیان خواهش های نفسانی به یکباره به تمام گذشته های خود پشت پا زده و با حالتی تنفرآمیز از فلسفه و دانش یاد می کند تا جایی که دانش فلسفه را به عنوان دانشی مزخرف و زشت عنوان می کند.

همانند دیگر فرقه سازان به نوعی مقابله با دین های آسمانی در سخنرانی های او موج می زند تا شاید تفکرات خود را جایگزین برنامه های الهی قرار دهد و از همین جا جسارت های او به ساحت پیامبران به ویژه پیامبر اسلام(ص) شروع می شود.

اشو در نهایت یاوه گویی، پیامبر اسلام(ص) را یک شاعر خطاب می کند که حتی برای از بین بردن خود به فکر پرت کردن خود از صخره های بلند هم افتاده بود!

این تهمت ها که برگرفته از هواهای نفسانی اشخاصی چون اشو است تنها به جهت برتر دانستن خود از پیامبران، زننده ترین تعابیر را به پیامبران الهی نسبت می دهد و می گوید که وقتی با من هستی مرشد کافی است و اساسا تو با من هستی، برای من نیازی نیست مسیح یا بودا یا دیگری را واسطه کنی فقط با من روبرو شو!

به کار بردن تعابیر غلوآمیزی هچون این نکته که خود را استاد اساتید و مرشد مرشدان خواندن و یا بالاتر از مارکس و لنین دانستن و یا خود را جای مسیح قرار دادن از دیگر شگردهای اشو برای جذب بیشتر پیروان خود بوده است.

در نهایت پس از طی مراحل تنزل به پست ترین مراتب انسانی از عقل گریزی، فلسفه گریزی و شریعت ستیزی،‌ همچنان که انتظار می رفته لذت طلبی را رواج داده روابط آزاد جنسی را بهترین جایگزین تمامی پیمان های ازدواج می داند و لذت طلبی مهار گسیخته آرمان نهایی او و پیروانش قرار می گیرد.

حال فردی مانند اشو که در نمایشگاه خودساخته چند هکتاری اش در آمریکا که غیر از نمایش آزادی جنسی و شهوت پرستی اشو و پیروانش چیز دیگری نیست در کمال بی شرمی زبان به تعابیر گستاخانه در مورد پیامبر گرامی اسلام(ص) می گشاید و از آن پیامبر عظیم الشأن با تعابیر واهی یاد می کند!

در لذت طلبی و زندگی سراسر منجلاب اشو همین بس که 365 ماشین رولز رویس مخصوص برای وی خریداری شده بود تا هر روز سال با یکی از این ماشین ها از میان هوادارن خود عبور کند و تا سال 1990 (زمان مرگش) به همین زندگی شهوت پرستی ادامه می دهد.     


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی