رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

حاشیه هایی از یک دیدار؛

خوشحالی تبشیری ها از صلیب خانه ابوالفضل پورعرب

صفحات فیس بوک و سایت های تبشیری با ابراز خوشحالی از مجسمه صلیب منزل ابوالفضل پورعرب احتمال دادند که این بازیگر سینما مسیحی شده باشد.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» عکس هایی حاشیه دار و منتسب به مسیحی ها از دیدار دوشنبه شب، 16 اردیبهشت، دکتر محمود احمدی نژاد با ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون که به طور سرزده انجام گرفت در برخی خبرگزاری های داخلی منتشر شد.

در این دیدار یکی از کارگردان ها (سعید سهیلی) کارگردان گشت ارشاد که در برخی رسانه ها از آن با عنوان کارگردان مساله دار یاد می شود رئیس جمهور را همراهی می کرد.

یادآور می شود، ابوالفضل پور عرب چندی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و دکتر احمدی نژاد زیر مجسمه به صلیب کشیده شده عیسی که بر دیوار خانه این هنرمند نصب بود از وی عیادت کرد که برخی افراد این دیدار با هنرمندان را در راستای تبلیغات انتخاباتی ارزیابی می کنند.

صفحات فیس بوک و رسانه های تبشری با بیان احتمال مسیحی بودن این هنرمند، نصب این نقش برجسته عیسی مسیح را نشان دهنده آزادگی روح این هنرمند عنوان کردند و با این بهانه، ضمن بیان اینکه صلیب، برای مسیحیان نشان عهد خدا با انسان است، در سایه صلیب مسیح شفای وی را آرزو کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری با پوشش خبری این دیدار، آن را یک دیدار بسیار صمیمی و دوستانه عنوان کرد که ضمن عیادت از این بازیگر مشهور سینمای کشور، دکتر احمدی نژاد در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت و بر پیگیری های لازم جهت تسریع در روند درمان و بهبود این بازیگر تاکید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی