رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: محبت نیوز، که در موارد متعددی به علما و مراجع متعهد اسلام، همچون آیت الله مکارم شیرازی اهانت کرده بود، این بار با انتشار خبری جهت دار، به مخالفت با بازداشت یک روحانی نمای تفرقه انداز پرداخت.

این سایت صهیونیستی که برداشتن لفظ <<آیت الله>>، از سایت یکی از مراجع تقلید به انتخاب خودش، را با آب و تاب فراوان گزارش داده بود و به این مقام علمی و فقهی در اسلام توهین کرده بود، این بار از صادق شیرازی با عنوان آیت الله و مرجع تقلید شیعیان نام می برد!!

حمایت های بی دریغ رسانه های نظام سلطه از فرقه منحرف شیرازی نشان می دهد، هر کس در جهت ضربه زدن به اسلام ناب محمدی، فعالیت داشته باشد، به بالاترین القاب علمی مزین می شود و هر فردی در هر مقام و درجه علمی، که در اشاعه تفکرات اصیل اسلامی گام بردارد، مورد اهانت شدید قرار می گیرد.

نظام سلطه که با ایجاد فرقه های منحرف و ضاله همچون وهابیت در اسلام، به دنبال نمایش چهره ای خشن از اسلام رحمانی است، سال ها است به دنبال ایجاد فرقه ای تندرو با نقاب تشیع، برای اختلاف افکنی بین مسلمانان است.

علف های هرز شیعه، همچون الله یاری در شبکه اهل بیت، افراد فرقه منحرف شیرازی در شبکه امام حسین(ع)، یاسر الحبیب در شبکه فدک و...، در موارد متعددی به مراجع عظام شیعه توهین کرده اند و جالب آنکه همه این شبکه ها مورد حمایت کشورهای غربی و جریانات ضد اسلامی قرار دارند.

عمامه های نادانی که مورد حمایت بی چون و چرای روباه پیر انگلیس قرار دارند، حتما نماینده اسلام راستین و شیعه ناب نیستند و در پی ایجاد انحراف و بد بینی نسبت به اسلام و تشیع در افکار عمومی جهان هستند.

سوابق افرادی که در راس این شبکه ها و جریانات منحرف قرار گرفته اند، نشان می دهد که اینها تاکنون کوچک ترین موضعی در قبال دشمنان اسلام از خود بروز نداده اند، ولی بالعکس، اختلاف افکنی بین مسلمانان را وجهه همت خود قرار داده اند و تاکنون از هیج تلاشی در این جهت فروگذار نکرده اند.

گفتنی است، در حالی اخبار مربوط به این فرقه منحرف، مورد پوشش وسیع رسانه های ضد اسلام و انقلاب قرار می گیرد و برای نشر عقاید انحرافی آنها شبکه های ماهواره ای در اختیار آنها قرار می دهند که کشورهای اروپایی، شبکه های جمهوری اسلامی ایران را مسدود می کنند و پخش شبکه المنار حزب الله در بسیاری از ماهواره ها متوقف و اجازه پخش آن گرفته می شود. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

 سلام هم وطن...
ممنون از مطالبتون...
شما دعوتید به شیعه بلاگ...
در صورت تمایل برای تبادل لینک خبر بدید...
یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی