رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۱۹ ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

حمایت های بی دریغ منافقین از دراویش

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: ارگان رسمی گروهک تروریستی منافقین، با انتشار اخباری از دروایش زندانی در ایران، حمایت کرد.

دراویش، سال هاست همچون منافقین در حال خوش خدمتی به کشورهای غربی هستند و از این رو مورد حمایت یار همراه خود قرار می گیرد.

این فرقه ها که با هدف مقابله با اسلام ناب و جلوگیری از نفوذ و گسترش اسلام مورد حمایت کشورهای غربی قرار می گیرند، به عنوان پیاده نظام آنها عمل می کنند.

دروایش که عمده فعالیتشان در راستای تشویش اذهان عمومی و تقویت موج اختلافات بین مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی است، منبع خوبی برای کسب اخبار جهت دار برای ضد انقلاب هستند.

فضای مجازی مورد استفاده توسط دراویش و منافقین، به مکانی برای ایراد افترا و توهین نسبت به مبانی دینی و مسئولین نهادهای اساسی و انقلابی ایران تبدیل شده اند.

هر دو فرقه منحرف در عرصه رسانه ای کم سواد بوده و تعداد مخاطبین پایینی داشته و فقط به سیاه نمایی در خصوص مسائل داخلی ایران می پردازند.

در موج دروغ پراکنی های رسانه های وابسته به این دو فرقه، مثل همیشه سایت روز آنلاین و رادیو فردا و بی بی سی و رسانه های صهیونیستی و ضد انقلاب، نیز همگام با آنها به انعکاس اخبار مرتبط با این فرقه های انحرافی می پردازند.

رسانه های وابسته به دراویش که با نقاب اسلام در حال ضربه زدن به معتقدات اصیل اسلامی هستند، به شکل های گوناگون،ایجاد تحریف در قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده اند؛ هدفی که با جدیت از سوی اردوگاه ضد اسلام دنبال می شود.

وابستگان تعدادی از اعضای فرقه دراویش، از اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین و یا هواداران این گروهک بوده اند که این گزاره می تواند، موید نوعی ارتباط تشکیلاتی بین این دو فرقه منحرف باشد.

 بزرگ نمایی وقایع و مظلوم نمایی از شگردهای اصلی دراویش است، به طوری که در بهترین وضعیت فراهم شده در زندان، ابراز نارضایتی می کنند و دامنه این نارضایتی را به فضای مجازی نیز می رسانند.

این فرقه منحرف، دستاویز نهادهای به ظاهر حقوق بشری برای فشار حقوق بشری بر ایران است؛ در حالی که به انواع ناهنجاری های اجتماعی و موارد خلاف قانون دست می زنند، خود را در دایره اسلام جا می زنند و دنبال به دست آوردن امتیاز هستند.

این گروهک که اعضای آن بسیار اندک بوده و اصلا قابل اعتنا نیست، با انجام دادن اموراتی بر خلاف نظم عمومی جامعه، تلاش دارد تا خود را به نوعی نمایش داده باشد.

آنها که متعدد به نمادها و ارزش های دینی توهین کرده اند، سنگربانان آگاه دین یعنی مراجع تقلید را هم بی نصیب نگذاشته و به دلیل مقابله روشنگرانه مراجع، به شدت به آنها توهین می کنند.

دراویش که علیه فعالیت خصمانه دشمنان علیه اسلام کوچکترین اقدامی به عمل نمی آورند، به شدت از زندانیان امنیتی در ایران که مرتبط با دولت های بیگانه بوده اند، نیز تجلیل به عمل می آورند.

این فرقه، برای موجه کردن فعالیت های خود، علما و بزرگانی را منتسب به صوفیه می داند، در حالی که بر هیچ کس پوشیده نیست که علما از عرفان اسلامی سخن گفته اند که اختلافات بنیادینی با تصوف، آن هم از نوع فرقه ای، دارد.

 آنها بی شرمانه با درست کردن شجره و نسب نامه، ریشه و نسب خود را به ائمه اطهار(علیهم السلام) و پیامبر اعظم(ص) می رسانند.

گفتنی است، همان گونه که منافقین بارها به سوی مردم عادی اسلحه گشودند و کورکورانه به ترور مردم عادی کوچه و خیابان پرداختند، دراویش نیز از این روش استفاده می کنند. نمونه این گونه اقدامات در سال 1390 در شهرستان کوار فارس با حمله وحشیانه دراویش به مردم عادی اتفاق افتاد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی