رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : پایگاه اینترنتی محبت نیوز در خبرهای متعددی اجرای مجازات قطع عضو که در مواردی به علت سرقت و در برخی دیگر به علت ارتکاب جنایت علیه تمامیت جسمانی اشخاص، به این مجازات محکوم شده اند را وحشیانه توصیف کرده است.!!

گردانندگان این سایت، که حتی در مرحله اجرای حکم، نیز سارق را همچنان متهم و نه مجرم یاد کرده اند، مغرضانه به اجرای این حکم واکنش نشان داده اند.

کشورهای غربی که از وجود امنیت در کشورهای اسلامی هراسان هستند و همیشه در پی ایجاد انواع ناامنی هستند، با حمله به قوانین پیشگیرانه حفظ امنیت که در اسلام آمده است، سعی در ایجاد ناامنی  و بهره برداری های بلند مدت خود در این کشورها هستند.

این مجازات که برای حفظ امنیت مالی و حتی در مواردی امنیت جانی افراد جامعه وضع شده است، فلسفه اولیه اش تامین امنیت اجتماعی است.

اصل مساله مجازات سارق، مسأله ای است که دین مقدس اسلام در تشریع آن تنها نیست و در تاریخ زندگانی بشر در جامعه های گوناگون انسانی، اعم از اجتماعات خانوادگی انسان اولیه و جامعه های قبایلی و ملوک الطوایفی و حکومتهای جزئی و کلی دیکتاتوری و دموکراسی و دینی برای دزد، مجازاتی قایل بوده و اجرا می کرده اند و اکنون نیز می کنند.

مدت زمانی که انسان معمولا برای تامین اموال و وسایل آسایش زندگی صرف می کند نیمی از موجودیت زندگی که نمی توان قیمتی برای آن تعیین کرد را تشکیل می دهد.

از این رو در امان بودن فرآورده های انسان به طور کلی ارزش نصف عمر او را دارد، چنان که ارزش امنیت جانی انسان، با ارزش تمام عمر وی برابر است.

در اسلام روی همان محاسبه واقعی، چهار انگشت یک دست دزد که تقریبا معادل نصف تلاش حیاتی وی می باشد، بریده می شود.

در این صورت دزدی که امنیت مالی جامعه انسانی را سلب می کند باید با مجازات سختی رو به رو شود که تصور اجرای آن، وی را از دریدن پرده ناموس مالی جامعه مانع شود.
مسأله بریدن دست دزد که آیین مقدس اسلام دستور می دهد، ساختن نصف حیات دیگران است که با مبلغی کم یا زیاد جریمه نقدی یا چند روز و چند ماه زندان تدارک شدنی نیست.

اجرای مجازات قطع عضو برای ارتکاب جرم سرقت، در موارد خاص و با اثبات 16 شرط و گزاره اجرا می شود.

اجرای مجازات هایی همچون حبس که مدت هاست در اغلب نقاط دنیا اجرا می شود، کمترین نتیجه ای را برای جلوگیری از این فساد نداده است.

سایت صهیونیستی محبت نیوز، که با شناسنامه آژانس خبری مسیحیان ایران در حال فعالیت است، گویا کوچک ترین اطلاعی از کتاب مقدس مسیحیان ندارد. چون مجازات سرقت در آن کتاب حتی تا فروش فرد سارق نیز پیش می رود.

در کتاب مقدس مسیحیان، در کتاب خروج باب 20 جمله 15 و تثنیه باب 5 جمله 19 و لاویان باب 19 جملات 11 و 13 ، فرمان به عدم سرقت داده شده است.

مجازات ارتکاب جرم سرقت در خروج باب 22 جمله یک، پرداخت 4 برابر و 5 برابر مال مسروقه از طرف سارق به مالک و در جملات 4 و 7 و9- از این باب ، پرداخت دو برابر مال مسروقه ذکر شده است.

مجازات سرقت در کتاب مقدس تا آنجا است که اگر سارق اموال منقول یا غیر منقول نداشته باشد تا به عوض مال مسروقه بپردازد، خود شخص به بردگی فروخته شود.

گفتنی است احکام اسلامی که برای تامین امنیت اجتماع وضع شده است، همگی دارای فلسفه وجودی مشخص هستند که چه بسا بشر از آن ناآگاه باشد، ولی خداوند متعال با علم و حکمت لایزال خود، آنها را برای حفظ آسایش اجتماعی و فردی برای انسان تشریع فرموده است، که در موارد متعددی دست مایه کشورهای غربی برای حمله جاهلانه به احکام منور اسلامی می شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی