رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه تیر ۹ ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

خرید و فروش مواد مخدر در کلیسای پطرس!+ سند

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت : یکی از اعضای کلیسای انجیلی پطرس، به تازگی در شبکه اجتماعی مطلبی را منتشر کرده است که پشت پرده های تکان دهنده ای از اعمال خلاف درون  این کلیسا را افشا کرده است.

بر اساس این افشاگری، فروش مواد مخدر در کلیسای انجیلی پطرس، به یک شغل درآمد زا تبدیل شده بود و عمده خریداران اصلی این مواد، نیز جوانان و نوجوانان و زن هایی بوده اند که کلیسا را پوشش مناسبی برای انجام اعمال خلاف خود تشخیص داده بودند.

 وی در این مطلب ، با اشاره به کارهای ناپسندی که در این کلیسا صورت می گرفته است، آن را به عشرتکده و بازارچه مواد مخدر تشبیه کرده است .

 

 

این عضو افشاگر، در ادامه ضمن انتقاد شدید از عملکرد مسئولین کلیسا، آنها را مسئول این امور خلاف کتاب مقدس مسیحیان و ریزش های شدید اعضاء معرفی کرده است.

در ادامه، وی بدون اشاره به اسامی، از دوستی با افرادی نام می برد که به شدت از کلیسا رانده شده اند و به هیچ قیمتی حاضر به بازگشت به آن نیستند.

وی، ضمن اشاره به حضور افرادی در کلیسا که رعایت حرمت و حیثیت حضرت عیسی را نمی کنند، علت افشاگری در شبکه اجتماعی را عدم توجه مسئولین کلیسا به درخواست های شفاهی مکرر و نامه نگاری های متعدد برای برخورد با این افراد، می داند.

همچنین در این مطلب آمده است که در صورت عدم پیگیری و ریشه کردن موضوع احتمال درگیری و اقدامات ناخوشایند دیگری نیز دور از انتظار نخواهد بود.

این فرد بنا به گفته خودش از جمله افرادی است، که ضربات متعددی را از کلیسا متحمل شده است و دلخوری های همسایگان را نیز در این خصوص متذکر شده است.

گفتنی است کلیسای انجیلی پطرس، از جمله کلیساهای زیرمجموعه شورای کلیساهای انجیلی ایران است که در ردیف کلیساهای محافظه کار به شمار می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی