رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
"اورژانس اجتماعی" نام مرکزی است که عمده خدمات آن مرتبط با افرادی است که شکارچیان و عضویابان فرقه‌ها به دنبال شکار آنها هستند و از این‌رو ایفای نقش موثر و همه‌گیر آن می‌تواند از معضلات پیوستن افراد به فرقه‌ها پیشگیری کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، افراد آسیب‌دیده اجتماعی گروه‌های مستعدی برای به دام افتادن توسط فرقه‌ها هستند. از این‌رو این گروه‌ها باید تحت حمایت خاصی قرار گرفته تا از گرفتار شدن آنها جلوگیری به‌عمل آید.

خوشبختانه ایران تنها کشوری است که در کنار اورژانس‌های "سلامت" و "امنیت"، اورژانس سومی به‌نام "اورژانس اجتماعی" راه‌اندازی کرده و خدمات این مرکز کاملا مرتبط با همین گروه‌های در معرض خطر است.

افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده‌اند و خانواده آنان، دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب‌دیده اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق و افراد در معرض بحران طلاق، کودکان خیابانی، مبتلایان به اختلال هویت جنسی و ... گروه‌هایی هستند که در تیررس سوءاستفاده‌گران فرقه‌ها هستند.

هرچند گروه‌های آسیب‌پذیر توسط همه فرقه‌ها تهدید می‌شوند، اما به‌عنوان نمونه ‌در پایش شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی، گروه‌های پیش‌گفته به‌شدت از طرف مجریان این شبکه‌ها بمباران محبت شده و تمام تلاش خود را برای جذب آنها به فرقه به‌کار می‌گیرند.

مواردی مشاهده شده که شخصی که با والدین خود اختلاف داشته، تشویق به فرار از خانه شده و این در حالی است که این فرد می‌توانست با دریافت خدمات از مرکز اورژانس اجتماعی، خیلی سریع‌تر و بدون ‌هزینه زندگی معمولی خود را ادامه دهد.

مجریان این شبکه‌ها اغلب "گذشته زندگی خود را به‌صورت تاریک و وضعیت فعلی را خیلی خوب معرفی کرده" و این همان تاکتیکی است که توسط فرقه‌ها برای جذب عضو استفاده می‌شود و افراد آسیب‌دیده را ترغیب به حضور در فرقه مسیحیت صهیونیستی برای بازگشت به زندگی می‌کنند.

در این موارد نقش مراکز خدمات اجتماعی کشور مانند: "اورژانس اجتماعی" و "سازمان بهزیستی"، بیشتر از گذشته روشن می‌شود و آگاه‌سازی جامعه از طریق رسانه‌های جمعی در این زمینه می‌تواند از وقوع مشکلات فراوان حضور افراد در فرقه‌ها پیشگیری کند.

خاطرنشان می‌کند، مرکز اورژانس اجتماعی دقیقا به همین افراد خدمات لازم و ضروری را به‌صورت رایگان ارائه کرده و آنها با استفاده از این خدمات، می‌توانند از به دام افتادن در دام گروه‌های فرقه‌ای در امان باشند و دوباره به آغوش خانواده و اجتماع برگردند.

اورژانس اجتماعی از سه طریق "تلفن 123"، "پایگاه‌های خدمات اجتماعی در محلات" و "ون‌های سیار مستقر در خیابان‌ها و میادین اصلی"، می‌تواند پذیرای افراد نیازمند کمک باشد.
خدمات متنوع روانشناسی، روانپزشکی، پزشکی، مددکاری، قضایی، نگهداری افراد آسیب‌دیده و ... فرصتی را فراهم آورده تا افراد به‌جای پناه بردن به سودجویان فرقه‌ها که در کمین آنها نشسته‌اند، به یک مرکز مطمئن و کارا رجوع کنند.

گفتنی است، علاوه بر اینها کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی در دادگاه‌ها نیز مستقر هستند و آماده ارائه راهنمایی و کمک به افرادی هستند که پیگیری مشکلات‌شان به تشکیل پرونده قضایی منجر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی