رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۱۰ ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ

دراویش افراطی پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی

رهپویان هدایت: جریان دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه گنابادیه از ابتدای شروع عملیات نظامی طوفان الاقصی در مناطق اشغالی، همراهی و حمایت خود را از رژِیم صهیونیستی نشان داد. باور این جماعت این است که مردم فلسطین همان یهودیان صهیونیستی هستند که امروز در برابر نیروهای نظامی حماس از خود دفاع می‌کنند.

دراویش افراطی این فرقه، دفاع مشروع مردم مظلوم فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی کتمان کرده و به‌صورت کاملاً وارونه روایت می‌کنند. یکی از سرکرده‌های این دراویش تندرو خطاب به شبکه اینترنشنال اعلام کرد: جنگ اسرائیل با حماس جنگ همه ماست و منطقی‌ترین رفتار برای ما، ایستادن در کنار اسرائیل است!!

یکی از دراویشی که سال‌ها مرید مصطفی آزمایش بود، با کتمان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، مدعی شد بعد از هولوکاست، حمله نیروهای حماس به رژیم منحوس، وحشتناک‌ترین اتفاقی است که مردم شاهد آن هستند و اعلام کرد نیروهای حماس، بیمارستان المعمدانی را هدف قراردادند!!

 این‌گونه اظهارات سخیف و بی‌اساس دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه در مسئله دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر تجاوز 70 ساله رژیم غاصب، حاصل زحمات یاوه‌گویی‌های مصطفی آزمایش به‌عنوان استاد معظم آنان است.

این دراویش که حاضرند خود را قربانی رژِیم اسرائیل بکنند، خط‌مشی خود را از نورعلی تابنده گرفته‌اند. مسلک درویشی که خود از مداخله در امور سیاست منع می‌کند، این‌گونه حامی ظالمان و جنایتکاران شده است.

امروز دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه چشمان خود به روی جنایات نسل‌کشی‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی بسته‌اند و در عوض چشمان خود را در برابر ادعاهای دروغین مانند بی‌گناهی عاملان شهادت روح‌الله عجمیان باز نگه‌داشته و همچنان در فضای رسانه برای امثال این قبیل جلادان، اشک تمساح می‌ریزند.

 

مشاهده این پست در تلگرام:

https://t.me/antisect/13864


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی