رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۱۷ ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

رضا صفا : خدا از دعای زیاد خسته می شود!!

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : در این برنامه که مطابق معمول با گدایی و دریوزگی مجری شروع شد، رضا صفا به همه شریعت های الهی و خداوند توهین کرد.

او که دیوانه وار در حال ادای کلمات تلقینی بود،حتی به مسیحیان نیز توهین کرد و آنها را متهم به ورد خوانی در حضور خدا کرد و گفت که خداوند از دعای زیاد خسته می شود!

او با وقاحت و بی شرمی تمام، مدعی شد که در دعای اسلامی جواب وجود ندارد و مسلمانان در حضور خدا چرت و پرت می گویند!

مهمل گویی های این عروسک خیمه شب بازی صهیونیست ها به اینجا نیز ختم نشد و در ادامه او گفت که غیر ممکن است که خدا دعای مسلمانان را بشنود و به آن جواب بدهد و مدعی شد، خدا فقط به یک طریق جواب می دهد و آن نیز دعا کردن به شیوه اوست.

جالب است شیوه ای که او برای دعا کردن برگزیده است، به ادعای خودش دعا کردن به زبان روح القدس است و دقیقا شبیه به انداختن شیئی مسی به زمین و گوش کردن به صدای آن است.

شیوه ای که باعث خنده خود مسیحیان نیز شده است و همچنین اعتراض شدید دیگر جیره خواران استعمار همچون هرمز شریعت را نیز برانگیخته است.

وی با خنده به تمسخر بینندگان برنامه پرداخت و اعلام کرد، اگر خدا به حرف چرت و پرت شما گوش می کرد الان برنامه من را نگاه نمی کردید. گویی که خودش نیز به بی محتوا بودن برنامه خودش ایمان دارد!

حرف های این دیوانه جریان صهیونیسم بین الملل، پر از تناقض بود، از یک طرف رابطه مسیحیان با خدا را بدون تشریفات می دانست و از طرف دیگر ادعا می کرد برای دعا کردن باید از قبل خود را آماده کنیم .

وی دلیل قاطع خود مبنی بر رد پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) را یهودی نبودن پیامبر می دانست و در ادعایی مضحک اعلام کرد همه پیامبران الهی یهودی بودند .

این مفت خور احمق، در بیهوده گویی های خود، به همه نژادها و زبان ها توهین کرد تا ثابت کند که یهود قوم برگزیده خدا و زبان عبری زبان برتر دنیاست.

وی یهود را قوم اول می دانست و دلیل وی نیز این است که خدا همزمان نمی توانست همه قوم ها را تربیت کند و از این رو فقط قوم یهود را انتخاب کرد.!

کینه عمیق صهیونیست ها نسبت به اسلام عزیز، وی را مامور به نوشتن کتابی پوچ و بی اساس علیه پیامبر اعظم(ص)، کرده است و گفت که در این کتاب ثابت می کند که شعار لا اله الا الله ضدیت با خداست.!!

این کشیش خود خوانده، از یک طرف مدعی شد که تمام آیات قرآن خلاف کتاب مقدس است و از طرف دیگر قرآن را تائید کننده انجیل می دانست.

دلقک صهیونیست ها، ادعا کرد که مسلمانان نادان هستند، جون به زبان عربی دعا می کنند.

این بی سواد که هنوز متوجه نیست، برای درک مناسب یک کلام باید به زبان اصلی آن رجوع کرد، بینندگان را از خواندن قرآن به زبان عربی منع می کرد.

وی اعلام کرد که دانش مسلمانان نسبت به قرآن کم است ولی دانش احمقی چون رضا صفا از قرآن، بیشتر از آنان است.

نوکر صهیونیست ها در حالی می گفت که از ظلم خوشش نمی آید که برنامه های پخش شده از وی در این شبکه، مشحون از حمایت های بی دریغ وی از رژیم سفاک و ظالم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی است.

او که به نظر می رسد، غیر از توهم دچار بیماری آلزایمر نیز شده است، درحالی حضرت ابراهیم را از پیامبران یهودی می دانست که گویا فراموش کرده است که قبلا مدعی شده بود حضرت ابراهیم اصلا پیامبر نبوده است و او را از بنی اسرائیل نمی دانست.

او که یا از کتاب مقدس مسیحیان اطلاع ندارد و یا خود را به احمقی زده است، ادعا کرد که در اسلام زن در درجه دو قرار دارد و در مسیحیت این چنین نیست.

 در حالی که در کتاب مقدس مسیحیان از پیدایش انسان تا مراحل دیگر، جملاتی در خصوص آفرینش زن از دنده مرد و سر بودن مرد برای زن و ... آمده است و زن را مقدمه گناه مرد قرار داده است ولی این نظریات کاملا خلاف نظر اسلام است.

در ادامه وی که متوهمانه در حال صحبت با یک شخص تخیلی بود که درحال خندیدن به صحبت های اوست، وی را تهدید کرد که زبانش لکنت خواهد گرفت و در نهایت لال خواهد شد.

البته بیان این چنین حرف های جنون آمیز و مسخره، از یک بچه خیابانی که توسط ریچارد هانس کرلی جاسوس آمریکا، در کوچه پس کوچه های شهر پیدا شده و تحت نظر وی تربیت شده است، چندان هم بعید به نظر نمی رسد و شاید شنیدن حرف هایی غیر از این جالب به نظر بیاید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی