رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: کتاب مقدس شوهر را سر زن معرفی می کند. بسیار واضح است که نقش سردر بدن چیست. در افسسیان باب 5 جمله 23 آمده است: زیرا که شوهر سر زن است چنانکه مسیح نیز سر کلیسا و او نجات دهنده بدن است.در اول تیمو تائوس 2 : 12 درباره منع صحبت کردن زن چنین آمده است: و زن را اجازت نمی دهم که تعلیم دهد یا بر شوهر مسلّط شود بلکه در سکوت بماند.

درباره خانه نشینی و عدم فعالیت اجتماعی زنان نیز در تیطس 2 : 5 آمده است: و خرداندیش و عفیفه و خانه نشین و نیکو و مطیع شوهرانِ خود که مبادا کلام خدا متهّم شود.

با توجه به اینکه کتاب مقدس، توسط افراد مختلفی نوشته شده است، به اصول اخلاقی به صورت کامل پای بند نیست، بلکه در جاهایی حتی اگر برخی اصول اخلاقی زیر سوال رفته باشد به نوعی توجیه شده و حتی از آن دفاع نیز شده است.

به عنوان نمونه، راحاب بدکاره به عنوان زن با ایمان خطاب می شود، بدون اینکه کوچکترین نقدی نسبت به زناکار بودن او وارد کنند.

او چنان مقدس شمرده شده است که در رساله عبرانیان که مثال هایی را برای ایمان ذکر کرده و الگوهایی معرفی کرده اند، نام وی در کنار نام ساره به عنوان تنها زنانی که در این رساله به عنوان ایمان بر آنها قلم رفته است، به چشم می خورد.

همچنین زن سامری که زنی زناکار بود و چون حضرت عیسی(ع)، باید از سامره عبور می کرد، در مسیر او را می بیند و از او درخواست آب می کند و از آنجایی که یهود با سامره دشمنی داشتند و از آنها آب نمی گرفتند، زن تعجب می کند.

زن سامری از وی در این باره می پرسد، حضرت عیسی(ع)، هم که از وضعیت آن زن و خطای او باخبر بود به او مژده آب حیات می دهد که همواره او را سیراب گرداند.

با وجود مطرح کردن اعتقاد زن به آمدن عیسی، در این داستان چیزی در مورد اینکه این زن از گناه گذشته خود توبه نموده باشد، در کتاب مقدس ذکر نشده است.

همچنین با وجود اینکه به زناکار بودن او نیز تأکید شده است، اما این ایمان به آمدن مسیح بسیار بزرگ جلوه داده شده و اینکه عیسی او را مورد لطف قرار می دهد و به او آب حیات می بخشد و او را تکریم می کند.

گفتنی است، عدم تعادل و انصاف در توصیف اشخاص و نداشتن معیار برای تجلیل از مقام افراد در کتاب مقدس، یکی از دلایل غیر الهی و تحریفی بودن این کتاب است.

ادامه دارد...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۸ علیرضا رحمت آبادی
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داریم منم یه وبلاگ دارم امام کسی بهم سری نمیزنه اگه میشه لطف کن به وبلاگ منم یه سری بزن ونظر بده...
صلوات
وبتون خععععلی باحاله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی