رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در برخی از داستان های کتاب مقدس درباره زنان، مشاهده می شودکه برخی از زنان به خاطر کمکی که در جهت گسترش دین یهود داشته اند و یا به جهت اینکه در دوره ای موجب نجات قوم یهود از نابودی شده اند، مورد مدح قرار گرفته اند.

افرادی هم که در خلاف جهت قدرت یافتن یهود عمل کرده اند مورد ذم قرار گرفته اند و این ستایش و سرزنش، به صورتی است که محوریت را در کمک به گسترش آئین یهود، در نظر می گیرد.

بر این اساس، اگر زنانی دارای صفات اخلاقی نیک باشند، ولی به نوعی در راستای گسترش یهود کاری نکرده باشند و یا کار منفی ای در این راستا انجام داده باشند، به شدت مورد ذم قرار می گیرند.

بر عکس، اگر زنی زشت ترین اعمال را مرتکب شده باشد، ولی کار کوچکی در راستای کمک به یهود کرده باشد مورد مدح و ثنای کتاب مقدس قرار می گیرد.

زنانی که در راستای خدمت به قوم یهود کاری انجام داده اند صرف نظر از عملکرد درست یا نادرست، از آنان با به بهترین شکل ممکن قدردانی می شود، که نمونه آن را در داستان راحاب «زن بدکاره» می توان دید که به واسطه کمک به یهود بزرگ شمرده شده است.

در بخش هایی از کتاب مقدس، افرادی که به نوعی در راستای ترویج  و تبلیغ این تفکر که قوم یهود از دیگران برتر است و تنها قوم نجات یافته است، گام برداشته اند، به توصیفات عالی از آنان پرداخته است.

 به نوعی اگر یک زن کوچکترین نقش را در مطرح شدن آن دیدگاه داشته است، از وی تمجید شده و تا جای ممکن در مورد شخصیت والای او سخن به میان آمده است.

نمونه اعمال این ملاک، را در داستان دخترک کنیز یهودی می توان دید که چون کارش موجب شده بود که به قدرت یهودیان اعتراف شود مورد مدح قرار گرفته است.

دسته ای دیگر از افراد از آنجا که در گسترش مسیحیت نقش داشته اند و یا به نوعی موجب ایجاد فرهنگی شده اند که هدفش گسترش مسیحیت است مورد تمجید قرار گرفته اند.از این رو نام آنها جاویدان شده تا به نوعی این کار را به صورت فرهنگ در بیاورند.

مهمترین شخص از بین زنان مطرح شده در کتاب مقدس، که به جهت این ویژگی مورد مدح قرار گرفته است، پرسلکه است که از وی به عنوان بنیانگذار کلیسای خانگی در مسیحیت نام برده می شود.

گفتنی است، هم اکنون در مسیحیت صهیونیستی نیز ملاک درجه بندی مسیحیان، میزان پایبندی آنان به ایده برتری قوم یهود و تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی است و به صراحت مسیحیانی که از این رژیم جعلی، حمایت نکنند، تکفیر می شوند.

ادامه دارد... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی