رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه شهریور ۴ ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ

سلفی شناسی که رئیس این فرقه را نمی شناسد!!!

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : رضا صفا که نسبت به آموزه های مسیحیت نیز اطلاع کافی ندارد، در برنامه ای که به تازگی از شبکه صهیونیستی نجات پخش شد، مدعی شد اعتقادات فرقه ضاله سلفی گری و وهابیت، همان اعتقادات پیامبر اعظم (ص)است.!!

این فرد که گویا کوچک ترین اطلاعی درباره این فرقه ندارد، به نقش وزارت مستعمرات انگلیس در ایجاد وهابیت هیچ اشاره ای نکرد.

از دیگر گروههای هم فکر وهابیت که وی درباره آنها در حال حرف زدن بود، گروهک تروریستی داعش بود که وی ظاهرا جملاتی را علیه آن می گفت، در حالی که این گروهک تروریستی دست پرورده سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که او نیز جیره خوار آنها است.

او همنوا با شبکه های استعماری و ضد انقلاب، بسیار سعی داشت گروهک آمریکایی – صهیونیستی داعش را از برادران اهل سنت معرفی کند.

او که در حال بیان اعتقادات وهابیت بود و آن را تفکر اصیل اسلامی معرفی کرد، در یک ادعای بیهوده گفت، در اسلام زن حق حرف زدن ندارد و باید سکوت کند!!!

این در حالی است که اگر وی کوچک ترین اطلاعی از کتاب مقدس داشت، باید می دانست که این اعتقاد در واقع از اصول اعلام شده در کتاب مقدس مسیحیان است.

 در اول قرنتیان باب 14 جمله 35 درباره حرف زدن زنان آمده است : امّا اگر می خواهند چیزی بیاموزند، در خانه از شوهران خود بپرسند، چون زنان را در کلیسا حرف زدن قبیح است.

همچنین در اول تیموتائوس باب 2 جملات 11 و 12 می گوید: زن با سکوت، به کمال اطاعت تعلیم گیرد.

12 و زن را اجازت نمی دهم که تعلیم دهد یا بر شوهر مسلّط شود بلکه در سکوت بماند.

وی بار دیگر مدعی شد که ایرانی ها دانششان از اسلام کم است و خیلی جالب است که خود را آگاه به اصول اسلامی می داند.!!

وحدت اسلامی که همیشه لرزه بر اندام جریانات ضد اسلامی انداخته است، رضا صفا را نیز نگران کرده است و در همین راستا وی مرتب به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

در بخشی دیگر از این برنامه، وی با استناد به کتابی با نویسندگی نویسنده ای بی سواد، مدعی شد که اسلام آوردن ایرانی ها از روی اجبار بوده است.!!

وی که با تزریق سرویس های جاسوسی در حال بیهوده گویی بود، نگفت که این همه آثار و ابنیه اسلامی که با اختیار و شوق و علاقه ایرانیان به اسلام درست شده است، با چه منطقی از اجبار سازگار است.

اینکه چرا ایرانیان بعد از استقلال حاکمیتی از اعراب، دوباره بر اسلام خویش باقی ماندند و روز به روز نیز بر وابستگی آنها نسبت به اسلام افزوده شد، نیز سوالی بود که این مجری نادان به آن پاسخی نداد.

وی صیغه موقت را برابر با فاحشه گری می دانست. در حالی که آمار فساد و فحشا و بی بند وباری جنسی و تجاوز به عنف، در کشورهای غربی و خصوصا آمریکا که مخالف با این نوع ازدواج اسلامی هستند، بیداد می کند.

وی در بخشی از ادعاهای واهی خود گفت که اسلام پر از دروغ و دزدی و فساد است. حالا از کجا این ها را آورده است را باید از خود او پرسید زیرا که اسلام مخالف سر سخت این اعمال زشت و ناپسند است.

وی آن قدر در مخالفت با دین مبین اسلام حرف زد که حتی خودش نیز خسته شد و گفت که درسمان راجع به اسلام نیست. راجع به مسیحیت است.

البته بعد از این اقرار، وی دوباره وارد مباحث تخریبی شد و به رسوم سنتی مردم ایران در برگزاری مراسم ماه محرم، به شدیدترین نحو ممکن توهین کرد.

وی برگزاری برخی مراسم سنتی ایرانی را خلاف آراستگی ظاهری و نظافت می دانست و گویا از وضع ظاهری خودش غافل شده است، چرا که لباس و خصوصا یقه های آن هیچ گاه مرتب نیست.

او بسیار متعجب شده بود که چرا ائمه شهید شده اند و قادر به نجات خود نبوده اند، ولی او باید جوابگو باشد که چرا عیسی که مسیحیان او را فرزند خدا معرفی می کنند، بر سر صلیب رفت و خدایان سه گانه از جمله خود او ، قادر به نجات وی نبودند.

از حرف های وی کاملا مشهود بود که عدم توجه ایرانی ها به برنامه هایش، فوق العاده وی را عصبانی کرده است و حتی این خشم را نمی توانست پنهان کند.

گفتنی است، فوکویاما نظریه پرداز ژاپنی الاصل آمریکایی و مبدع نظریه پایان تاریخ، در یکی از اظهار نظرهای خود، راه مقابله با شیعیان را قطع یکی از بال های آن، که بال سرخ شهادت است و برگرفته از نهضت عاشورا است، معرفی کرده بود.    


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

سلام حالت!
من دیدم قالب های تحت پوشش بیان کم هستند برای همین من شروع به ساخت قالب برای بلاگ بیان کردم اگه میخای یه قالب منحصر به فرد داشته باشی همین حالا بیا اینجا(کلیک کن)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی