رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

هر چه هست شایعات و دروغ پراکنی و پخش اخباری است که باعث ایجاد ناامیدی مردم شده و نظام اسلامی را در پیشبرد اهداف خود با چالش مواجه سازد.

به گزارش رهپویان هدایت به نقل از فرقه نیوزرسانه های مسیحیت تبشیری و مسیحیان تندرو را که رصد می کنی، یک مساله ذهن را به خود مشغول می سازد؛اینکه در این رسانه ها هیچ خبری از اخبار امیدوار کننده و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران و خدماتی که در نظام اسلامی به مردم در زمینه های مختلف ارائه می شود نیست.

هر چه هست شایعات و دروغ پراکنی و پخش اخباری است که باعث ایجاد ناامیدی مردم شده و نظام اسلامی را در پیشبرد اهداف خود با چالش مواجه سازد.برای نمونه این رسانه ها می گردند و از لابه لای اخبار مختلف، تنها قسمتی را که باعث دلسردی مردم به نظام اسلامی می شود را گزینش کرده و با تحلیل های یک جانبه در جامعه مطرح می سازند.

در حقیقت ارائه تصویری عقب مانده از ایران اسلامی که هیچ پیشرفت و توسعه ای درآن صورت نمی گیرد، و هر چه هست ظلم و ستم و عقب ماندگی است ، در صدر فعالیت های رسانه های اسلام ستیز و مسیحیت تبشیری می باشد.

این در حالی است که افرادی که بدون غرض و یکجانبه نگری با واقعیتهای انقلاب اسلامی ایران مواجه شوند به پیشرفت ها و توسعه های به وجود آمده در ایران اسلامی و اراده خدمات رفاهی گوناگون در طول این مدت اذعان خواهند نمود. پیشرفتهایی که علی رغم تمامی دشمنی های نظام سرمایه داری با ایران اسلامی به وجود آمده است و به لطف الهی روز به روز بر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی خواهد افزود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی