رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه خرداد ۲ ۱۴۰۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ

عکس یادگاری تحریم کنندگان و جلادان!!


سازمانی که در فاز نظامی شعارهای مردم فریبِ ضدامپریالیستی می داد و سرودهای ” سرکوچه کمینه، مجاهد پرکینه، آمریکایی بیرون شو، خونت روی زمینهمی خواند، در سودای قدرت و حاکمیت کشتار و جنایات وحشیانه در ایران اسلامی را به راه انداخت و سپس خیلی زود به دامان صدام حسین نوکر آمریکا سقوط کرد. جریانی که پس از سرنگونی نوکر، صراحتا اعلام کرد ما با آمریکا، جنگ و تخاصمی نداریم و خطوط استراتژیک ما به موازات خط و خطوط آمریکا است!!

 این فرقه منحوس و جلاد که اکنون در اختیار زنی معلوم الحال و فاسد به نام مریم رجوی قرار دارد همواره از مشکلات بوجود آمده در ایران اسلامی پلی برای دروغ بافی و القای ناکارآمدی در جمهوری اسلامی ایران ساخته است و ادعا می کند که ایران اسلامی به ارامش نخواهد رسید!!

 اما برای مردم مشخص بود که فرقه ای تبهکار و جنایتکار مانند منافقین از ابتدای انقلاب با جمع آوری اسلحه، ایجاد آشوب و درگیری خیابانی قصد آرامش بخشی برای این سرزمین نداشته و ندارد.

 حال دیدار مایک پمئو وزیر خارجه سابق امریکا با مریم رجوی بیشتر این پشت پرده سازمان نفاق را نمایان کرده است. تروریست های منافق با فردی عکس یادگاری گرفته اند که یکی از مهم ترین عوامل تحریم اقتصادی، دارو و... برای ایران بوده است.

 نکته دیگر در این خبر شرط و شروطی است که مایک پمئو برای مریم رجوی قرار داده است و سرکرده تروریست های منافق نیز آن را پذیرفته اند. درخبرها آمده است که وزیر صهیونیست امریکایی دستمزد خود را برای هر مراسم ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار دلار جهت شرکت حضوری تعیین کرده است. در تماسی که با دفتر مربوطه گرفته شده عنوان کرده است که اگر مراسم در خارج از محل اقامت وی باشد باید تمامی هزینه های رفت و برگشت و اقامت هم پرداخت شود!!

 سعودی ها که به بنگاه مالی تروریست های منافق و شبکه ماهواره ای تحت کنترلشان یعنی ایران اینرتنشنال تبدیل شده اند برای بزرگنمایی و مطرح نموده چهره دوره گردی هرزه و فاسد مانند رجوی هر اقدامی را مرتکب می شوند.

 اما این دیدار برای ایرانیان ظاهرتر نشان می دهد که حقیقتا منافقین و شبکه های رسانه ای آنان، حامیان خارج نشین آن و تحریم کنندگان امریکایی چه جلادانی هستند و چگونه کمر به نابودی ملت ایران بسته اند! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۲
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت صهیونیستی

منافقین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی