رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در یکی از برنامه های شبکه صهیونیستی هفت، که با حضور " بیلی سالوس" و با ترجمه هرمز شریعت از شبکه هفت پخش شد،‌ استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای توسط ایران با تولید سلاح هسته ای، پیوند خورد و یکسان بودن این دو بهره برداری متضاد از انرژی هسته ای، به مخاطب تلقین شد.

وی با استفاده از جملاتی از کتاب مقدس، مدعی شد کاری را که ایران انجام می دهد- استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای- مایه خشم خداوند می شود و بر سر ایران، بلا می آید و خدا درباره ایران داوری خواهد کرد و آن بلا، بحران اتمی است.

این مبلغ مسیحی، ضمن اعتراف به این نکته که انرژی هسته ای مایه قدرت ایران است، موقعیت جغرافیایی وقوع بحران اتمی ساختگی به استناد کتاب مقدس، را بوشهر معرفی کرد و از نگرانی رژیم صهیونیستی درباره برنامه اتمی ایران گفت؛ ولی هیچ اشاره ای به زراد خانه هسته ای این رژیم جعلی نکرد.

همان گونه که رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدان غربی اش، مصرانه به دنبال گنجاندن مساله موشکی ایران، در دستور کار مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 هستند، این فرد، این موضوع غیر مرتبط با انرژی هسته ای را در این بخش مورد تحلیل قرار داد.

وی با اذعان به قدرت و برد موشک های ایران،‌ نقطه دسترس این موشکها را رژیم صهیونیستی و اروپا و حتی آمریکا معرفی کرد و هدف ایران برای از بین رفتن رژیم صهیونیستی را از طریق سلاح اتمی و موشک دانست، در حالی که برنامه ایران برای حذف این رژیم، سیستمی کاملا دموکراتیک و مبتی بر اصول مردم سالاری است.

"بیلی سالوس"، همسایگان جنوبی ایران را به از بین رفتن تاسیسات تبدیل آب شور به شیرین آنها، در صورت زلزله یا حمله نظامی به نیروگاه بوشهر، تهدید کرد و به این ترتیب، مساله حیاتی آب، دستاویز فرقه مسیحیت صهیونیستی برای سیاست ایران هراسی و اختلاف افکنی قرار گرفت.

در ادامه، مهمان برنامه به قرار گرفتن نیروگاه اتمی بوشهر روی سه کمربند زلزله، و وقوع زمین لرزه بالای 6 ریشتر در استان بوشهر و زلزله بالای 7 ریشتر در مرز ایران و پاکستان اشاره کرد؛ در حالی که در این دو زلزله هیچ کدام از اتفاقاتی که وی با استفاده از کتاب مقدس پیش بینی می کرد،‌ اتفاق نیفتاد و تائید دیگری بر واهی بودن این ادعاها است.

این مبلغ مسیحیت پروتستانی، در پایان بخش اول برنامه، بعد از فراهم آوردن این مقدمات و مسخره کردن نماز خواندن مسلمانان، ایرانی ها را تهدید کرد اگر مسیح را نپذیرند به فاجعه گرفتار می شوند.

حال باید از وی و اربابان صهیونیست وی پرسید که با وجود جبرگرا بودن مسیحیان و اعتقاد به محقق شدن حتمی اراده خدا،‌ پس چگونه در حالی که کتاب مقدس پیش بینی نزول بلا و نابودی برای ایران کرده است، با گرویدن مسلمانان به آئین های فرقه ای صهیونیستها، گرفتاری ها رفع می شود؟

گفتنی است، در بخش دوم برنامه که با عنوان "بر سر ایران چه خواهد آمد؟" و با اضافه شدن فردی به نام تامی پخش شد، ادعاهای مضحک قبلی با ادبیاتی دیگر توسط مهمانان تکرار شد.    


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی