رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۲ ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ

شگرد جدید بهائیت در محرم امسال

تشکیلات بیت‌العدل، جهت جلوگیری از نفرت محبین اهل‌بیت‌(ع) و شیعیان نسبت به برگزاری جشن و پایکوبی در ایام محرم توسط اعضای این فرقه‌ ضاله، این تشکیلات منحوس سیاست جدیدی را بر خلاف تمامی عقاید و رسوم خود به تمام محافلش اعلان نموده‌ است.

به گزارش ادیان نیوز، دوم محرم‌الحرام سال ۱۲۳۳ هجری قمری، شخصی متولد شد که شاید چون در محرم زاده شده بود، نامش را حسین‌علی نهادند؛ لیکن او گاهی خود را خدا می‌نامید و ندای “لا اله الا انا المسجون الفرید” سر می‌داد و دمی خود را پیامبر می‌خواند و فریاد افضلیت می‌کشید.

وی در روز دوم محرم گفت: “وُلِدَ من لم یلد و لم یولد”!، یعنی کسی متولد شد که نه می‌زاید و نه زاییده می‌شود. این جمله یعنی ادعای خدایی. شخص دومی که در دوم محرم متولد شد، میرزا حسین‌علی نوری، والد بهائیت که بهائیان او را بهاء‌الله می‌خوانند و هر ساله در ایام محرم ‌مشغول جشن و پایکوبی هستند.

مسأله مهم و قابل توجه اینجا است که پیروانش، تمامی مناسبت‌های خود را به تاریخ شمسی یا میلادی بازگردانده‌اند جز چند مناسبت که از جمله آنها، اول و دوم محرم است که به جشن، شادی و پای کوبی مشغولند.

محرم‌ سال۹۲ تشکیلات بیت‌العدل، جهت جلوگیری از نفرت محبین اهل‌بیت‌(ع) و شیعیان نسبت به برگزاری جشن و پایکوبی در ایام محرم توسط اعضای این فرقه‌ ضاله، این تشکیلات منحوس سیاست جدیدی را بر خلاف تمامی عقاید و رسوم خود به تمام محافلش اعلان نموده‌ است. تشکیلات بیت‌العدل در طی دستورالعملی به محافل خود در سراسر ایران، از بهائیان می‌خواهد تا با قرائت زیارتی من‌درآوردی از خود به نامه زیارتنامه امام حسین(ع) در روز عاشورا؛ سرپوشی بر اهانت‌های پی در پی خود به اسلام عزیز بگذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی